Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 umulig å finne et navn til emilie ,vil så gjerne ha emile som første navn. og dobbelt fordi det er et så vanlig navn. veldig takknemmelig for innspill =D
MajaKaja Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Hva med: Emilie Johanne Emilie Konstanse Emilie Beate Emilie Marie Emilie Sofie Emilie Susanne Emilie Marlèn Emilie Kristine Emilie Andrea (Prøvde meg frem med navn som sluttet med -a men fant ut at e-endelser passet best med Emilie, selv om jeg fant noen uten -e på slutten. ;o)
*Peach* Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Emilie Johanne\Marie likte jeg =) Tusen takk Hva med Emilie Isabel?
MajaKaja Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Tja...jo Isabel hadde nok matchet greit. Men hadde jeg skulle valgt hadde det nok blitt Johanne/Marie/Kristine. Vet ikke om dere har sett mitt spm ang internasjonale navn...det er liksom vår "greie" da den kommende pappaen har et IKKE-internasjonalt navn og ikke ønsker det for vårt barn. Vi liker å reise og oppdage nye steder så det regner vi med våre barn blir å gjøre det òg.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Hva med å ha et navn foran Emilie istede, tror det er lettere og finne. Eks Oda Emilie. Tea Emilie Iren Emilie Liv Emilie Elin Emilie Anna Emilie Gun Emilie Andre forslag: Emilie Anita Emilie Carina Emilie Helen
Giss Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Emilie Mathilde Emilie Ulrikke Emilie Regitse Emilie Anora Emilie Olea Emilie Oline Emilie Leonora Emilie Linette Emilie Alette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå