Gå til innhold

Friskt blod i uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nå i sted når jeg var på do at det var friskt blod på papiret når jeg tørket meg. Ringte føden, men de ville at jeg skulle se det ann om det stoppet. De ville ha meg inn hvis det kom på bindet. Hva kan dette være og burde jeg forlange å komme inn for sjekk? Er førstegangsfødende og 32+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var mye ville jeg gått til sykehuset

Skrevet

Tror eg ville hatt skjekket det. Greit viss det er en begynnelse på fødsel, at di får stoppet det før det kommer for langt.

Skrevet

Har du noen andre symptomer? Nedpress, menssmerter etc?

Jeg hadde det samme og ble tatt inn for en sjekk. Alt var OK, men er glad det ble sjekket saa jeg kunne roe meg ned litt, er jo skummelt med blodninger... Hvis du er redd ville jeg forlangt en sjekk ja, selv om sjansene er store for at det ikke er noe. Masse lykke til!

Skrevet

Nei ikke hatt noen andre symptomer som nedpress eller smerter. Lillegutt i magen har sparket livlig og vært som normalt egentlig. Blødningen stoppet etter noen tørk og er nå egentlig bare litt brunt (sorry the details). Lurer sånn på hva det kan være, men får vel slå meg til ro når det nå er stoppet..

Skrevet

Jeg fødte 4 uker for tidlig forrige gang. ikke andre tegn på at dt var noe på gang enn litt blod. Jeg ble sendt på sykehuset med en gang, og det er jeg glad for. Vannet gikk etter hvert men ingen rier etc. Ble keisersnitt dagen etter, og en gutt som var dysmatur(for lav vekt ift alder). Han fikk nok ikke den næringen han skulle inni der. ALT har gått nra, men jeg hadde FORLANGT en sjekk med ul og måling etc. LYKKE til.

Det kan jo selvsagt være så enkelt som et sprukket blodkar etc og, men bedre å sjekke en ekstra gang.

Skrevet

Då har eg vært hos legen i dag og han så på UL at alt så fint ut med den lille. Mente at det var kommet en rift i slimhinnene som var årsaken til blødningen.

Skrevet

Så bra at du fikk det sjekket ut da! Godt å høre at alt er vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...