Kæmma og trultene Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Huff. Jeg har på 2 dager fått så masse kviser i ansiktet! Det har jeg ikke hatt siden ungdomsskolen...har dere det sånn? er det hormonene? og vil det være sånn til jeg har født? Er ikke akkurat festlig å gå rundt sånn når man i tillegg er trøtt og oppblåst hehe. Så rart det der, for de to andre gangene ahr jeg bare vært skikkelgi kvalm, men nå er jeg ikke det (bank i bordet) men da altså kviser uber alles. Argh.
gaup87 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har fått enormt med kviser også, spesielt på øvre deler av rygg og på brystet. Det klør og ser ikke pent ut, men det går nok over skal du se. Har ihvertfall begynt å bedre seg litt nå for min del (er 11+5 i dag) Heller det en kvalm tenker jeg
nurkisimaven Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Fulllll i kviser selv. har avtatt litt nå da:-P heldigvis. hele neg var full en periode!!
Elsa88 Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har også kviser på ryggen og på brystet, men er jo så heldig med at jeg har også de i ansiktet å Har aldri vært plaget med kviser med har det nå gitt
Kæmma og trultene Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2012 Huff, godt det ikke bare er meg. Mine er bare i ansiktet, da. Håper de går over snart Men ja gaup87 - bedre det enn å ligge over doen hver morgen haha. Kanksje det blir en gutt da denne gangen, siden jeg har spydd fra dag1 med jentene
nurkisimaven Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Har ikke hatt noe annet enn småkvalme 2 -3 ganger jeg.. Så spent på hva jeg har i magen!!
Fashionista Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Hadde utrolig pen hud for litt siden, men nå er det litt småkviser på haken. Kommer nok til å ta litt solarium. Det bruker å hjelpe meg hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå