Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 jeg er gravid i uke 4+3 å opplever at symptomene varierer, dette gjør meg nervøs.. en dag er puppene superømme å neste dag er de det ikke?? er det noen andre her som opplever det samme??
Celcius73 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Veldig frustrende, og veldig normalt! Den ene dagen føler du at du har all verdens symptomer og neste dag ingenting.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Ja... varierer veldig her og! Delvis etter hvor mye (jobb-)stress jeg har, blir verre ved stress.. Hadde noen helt symptomfrie dager i uke 5 og fikk helt noia, men alt var i skjønneste orden på UL 6+6 :-)
Tutla Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Det varierer mye her også. De dagene jeg ikke er på jobb har jeg kun murringer i mage og rygg (som om jeg skal få mensen) - de dagene jeg er på jobb blir jeg supersliten, hissig, sur, svimmel og dårlig. Har hatt det slik i starten de andre to gangene også (kanskje ikke så mye murringer, men ellers likt) og har blitt sykemeldt i uke 5+6. Er 4+5 i dag så er spent på hvordan det går på jobb de neste dagene (går deltid, men skal på jobb tirsdag til torsdag). Så får jeg vurdere en sykemelding etter denne arbeidsuken - presser meg i alle fall ikke!
lilleluli Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 man blir jo ikke klok på disse symptomene.. i dag våknet jeg til skikkelig krampe rett over skambenet og kvalme..krampen gikk over etter noen lange sekunder men har fortsatt "mensenverk" både i rygg og mage...føler meg dårlig... noen flere med disse smertene?..(redd for å miste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå