Gå til innhold

Tips til gode gravidebøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1,5 år med prøving og en relativt kjapp tur innom ivf-avdelingen på Rikshospitalet kunne de i dag fortelle meg at jeg var blitt gravid! For en fantastisk følelse! Nå lurer jeg på om noen kan anbefale en bra bok om graviditet? Det er jo så mye man lurer på og ikke alt på nett jeg stoler på..kanskje en bok jeg kunne gitt til pappaen også? tips anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"På vei" av Gro Nylander. Oppdatert, kvalitetssikret informasjon skrevet på en lettfattelig og lettlest måte.

Anbefaler også boka hennes om tiddn etter fødsel.

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Etter 1,5 år med prøving og en relativt kjapp tur innom ivf-avdelingen på Rikshospitalet kunne de i dag fortelle meg at jeg var blitt gravid! For en fantastisk følelse! Nå lurer jeg på om noen kan anbefale en bra bok om graviditet? Det er jo så mye man lurer på og ikke alt på nett jeg stoler på..kanskje en bok jeg kunne gitt til pappaen også? tips anyone?

Har ingen gode boktips, men ville bare gratulere deg så mye med graviditeten!!! :-)

http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/ - se link til pdf nederst - veldig fin oversikt over f.eks. forhåndsregler omkring mat, fysisk aktivitet osvosv :-)

Skrevet

Jeg bruker mye boken "Graviditet, fødsel og den nye familien" av Libero. Samboeren min fant den hos legekontorett hans, men får vel den igjennom siden deres å. Der står det for hver uke, tips og fødselforbredeles for mor og far :)

Skrevet

Jeg synes Svangerskapet uke for uke av Lesley Regan var utrolig bra, men ser den er utsolgt/utgått fra de fleste nettbokhandlene. Synd...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også anbefale "På vei" av Gro Nylander. Syns den var utrolig bra å lese første gang jeg var gravid. Den følger et par gjennom svangerskap og fødsel, og gir veldig god informasjon om alt mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...