Svins&Småsvansene Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Er en tur innom fra Småtroll 0-1 år, for å høre om dere litt mer erfarne barnehagemammaer har noen tips til barnehagesøknaden.. Lillemann blir ett år i oktober, og tiden er inne for å søke plass. Men så er spørsmålet, hvor stor plass, og når begynne?? Jeg tenker begynne jobbe 4 dager i uka, slik at overgangen blir mykere. I tillegg jobber bare mannen 50%, og har mye avspasering pgav turnus. Hva tror dere om å søke 50% plass? Har litt lyst å dra ut permisjonen med en mnd ulønnet også, for å gi han litt mer tid på seg. Så kan mannen ha han en mnd ekstra etter pappapermen også. Så i praksis tror jeg vi kan få til at han begynner evt fra januar av, da er han altså 14 mnd. Kan dette fungere? På forhånd takk for tips!
Flaggermusa Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Søk 100 % du. Så kan du evt rette på det i ettertid. Kjipt å søke om feks 50 %, men så viser det seg at du trenger 100. Det sa de til meg på kommunen. Selv om du har 100 % så trenger du ikke takke ja til 100.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå