FruLS Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Fikk min første positive test igår! Og fy flate så skummelt!! Utrolig kjekt også da, men det gikk jo så sabla fort. Hadde prøvd i bare 2pp. Anslår termin rundt mndskiftet okt/nov. Skal ta ny test imorgen med ukesindikator å se om jeg blir litt klokere.. Andre?
hennipenni Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Fant ut for en uke siden at jeg var gravid, da jeg tilfeldigvis tok en test siden mensen ikke hadde kommet på 3 uker. Gikk på p-ring så hvordan jeg har klart å bli gravid er uvisst. Så du kan trygt si at det var et stort sjokk for meg, og ikke minst for kjæresten min. Så det var ganske skummelt ja, alt livet mitt plutselig skulle bli snudd på hodet. Men tok meg vel en 3-4 dager å fordøye det hele, så nå er det ikke så skummelt lengre. Går bare å gleder meg til magen begynner å komme og alle de flotte stundene vi kommer til å få Gratulerer forresten
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 For å si det sånn så er det en skrekkblandet fryd at jeg er gravid igjen, men hadde ikke forventet å bli det så fort etter siste svangerskap....har en gutt på 7 mnd og en til på snart 5 år. Det blir jaggu meg to tette det; noe jeg egentlig ikke ønsket, men nå begynner jeg å bli vant til tanken. Greit på en måte å bli ferdig med disse svangerskapene også. Det har vel ikke gått helt opp for meg, men kjenner kvalmen kommer snikende. Det blir et halvt år i jobb det, så rett ut i permisjon igjen Foreløpig termin er 20.oktober 2012.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå