Gå til innhold

Har time til UL om halvannen time. Veldig spent!

Vilje:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske nøyaktig 7 uker fullgått i dag. Skal endelig få vite om det er et lite hjerte som banker. Jeg gru-gleder meg. De 4 siste SAene har jo skjedd i uke 6-7, men denne gangen tar jeg hcg sprøyter og blodfortynnende. Jeg håper bare ikke medisinene utsetter det uungåelige. Uff! Så dumt å plage seg selv med slike negative tanker, men de kommer vist bare. Hvis hjertet banker nå, er jeg da utenfor fare? Nei... Er vel ikke det.

Hehe... Sitter plutselig å fører en samtale med meg selv på forumet her :P

Er som alltid takknemlig for andre sine erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kor spennende. HÅper alt er vel med den lille og at hjerte banker og alt ser fint ut... SÅ du prøver noe nytt denne gangen i forhold til medisiner?

ønsker deg lykke til, klem:-)

Skrevet

Lykke73, ja denne gangen prøver jeg med medisiner. De andre gangene brukte jeg ingenting.

Jeg så et bankende lite vesen :) lettet nå :)

Skrevet

Åh, sÅ bra! Gratulerer. Fulgte med sist du skrev om at det ikke gikk, sÅ utrolig gøy Å høre at det gÅr bra denne gangen. For en lykke :)

Skrevet

Åh, heldiggris!!!

Jeg drømmer ogsÅ om Å se noe levende pÅ UL!

Har du noen bivirkninger av medisinen? GÅr det greit Å ta sprøyter? Jeg fÅr sannsynligvis samme "behandling" neste gang jeg er gravid (hvis jeg ikke allerede er det), og kjenner at jeg faktisk gleder meg litt... :)

Krysser fingre og bein for at det gÅr bra denne gangen, Vilje:) !!!

Skrevet

Hei ville Vilde :) jeg har ikke merket noen bivirkninger, men fikk beskjed om at blødninger var vanlig når man tok hcg sprøyter (hvis jeg ikke husker feil...). Jeg synes det er veldig greit å ta sprøytene. Jeg setter der det er mest flesk på magen :) sprøytene er ferdig trukket og spissen er ca 2cm. Jeg har noe erfaring på sprøytefronten fra før, men ikke mye. Og jeg har heller ingen problemer med å bli stukket. Men var spent på om jeg klarte å stikke på meg selv. Men det er ingen problem! :) nesten litt "godt" for man vet at det kan bidra til at junior vokser :) jeg tror innstillingen betyr mye. Jeg var bestemt på at det ikke var noe problem og det er det heller ikke. :)

Lykke til og håper du kan sette første sprøyta om få uker ;)

Skrevet (endret)

Hva skjer med Åene?

Ja, hÅper inderlig at noe sÅnt kan hjelpe.

Har startet utredning, men de finner ikke noe feil foreløbig. Litt surt, for det hadde vært greit Å ha en diagnose!!!

Men vi prøver pÅ, og hÅper at alle gode ting er 4 :)

FÅr du hyppig UL denne gangen, eller mÅ du be om det selv?

Endret av Ville Vilde
Skrevet

Hei igjen :) jeg tar tilbake det med at sprøytene ikke har noen bivirkninger. Har nettopp gått opp for meg at det er en sammenheng mellom sprøytene og dagsform. Satte sprøyte i dag morges og jeg er nå helt skutt! Har bare lyst å sove. Føles nesten som om jeg har vært våken hele natta. Blir lettere kvalm og svimmel også. Men det virker som om det er verdt samme dag som jeg setter sprøyta, så går det gradvis over fram til neste sprøyte. Setter to i uka :) men dette er jo bagateller!

Ja, jeg har fått beskjed om UL hver uke, men i praksis er jeg til UL med ca 10 dagers mellomrom. Føler at jeg blir fulgt opp veldig godt hos gynekolog.

Jeg er også uten diagnose og det er jeg egentlig glad for sålenge dette ser ut til å fungere.

Håper dere også lykkes neste gang med litt hjelpemedisiner ;)

Skrevet

Vel, mellom uke 4 og 12 er det jo uansett vanlig å være ekstremt trøtt, så det er jo ikke den verste bivirkningen :)

Jeg fikk mens på mandag, så det ser ut som vi må vente en måneds tid før vi er i gang. Egentlig litt lettet, godt å kjenner at kroppen er seg selv igjen (til tross for monster-mens)!

Lykke til videre med behandlingen og UL, det kan se ut som det endelig går veien for deg :) Det blir iallefall spennende å følge deg videre!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

grattis!!!!!

Lykke73, ja denne gangen prøver jeg med medisiner. De andre gangene brukte jeg ingenting.

Jeg så et bankende lite vesen :) lettet nå :)

Skrevet

Gratulerer! Spent pÅ å følge fortsettelsen... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...