Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Er en ganske aktiv følger av denne siden, kansje mest for noen år tilbake da jeg satt med en kul på magen. Nå er denne kulen blitt stor gutt, og vi har veldig lyst på en liten en til Litt nysjerrig på "hvem" dere er, siden jeg ikke kjenner igjen noen fra "min tid" her... Navn/Nick: PrinseGutt08 + ny spire? Alder: 26 Prøveperiode: 4, etter bruk av Jasmine 28. Endret syklus fra og vet ikke helt når eggløsning er. Hjelpemidler: Ingen Barn fra før: Planlagt svangerskap, gutt født i 2008.
Mizfit Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Nick: Mizfit Alder: 29 Prøveperiode: Aktiv prøving i 2010 uten resultat. Ble lagt på is pga jobbsituasjon. Prøver nå igjen i 2012:) Hjelpemidler: Ingen Barn fra før: Nei
spireønske Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Nick: spireønske Alder: snart 22 Prøveperiode: Jeg sluttet på p-piller da jeg var 18, men begynte vell ikke å følge med på EL å sånn før i 2010 eller noe... etter å ha vært "prøver" i 4 år nå, så har jeg nylig tatt min første dobbel kur med Pergotime (i håp om å hjelpe eggene mine litt:)).. har syklus på 26-28 dager, å har EL i disse dager (i løpet av denne uken) , å håper Pergo vil fungere:) Hjelpemidler: Pergotime (1 pp, dobbel dose) Barn fra før: Nei, men har en hund! Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå