Gå til innhold

Da har vannet gått :-O

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da gikk vannet! :) Skal nedover til føden for en sjekk etterpå nå. Har ikke fått rier enda, men de kommer vell ;) Jordmor mente det var stor sjangse for at jeg ble sendt hjem etter kontrollen siden jeg ikke har rier. Spennende dette ja! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så spennende! Lykke til ;)

Skrevet

Lykke til !!

Hilsen en som er en smule misunnelig ;-)

Skrevet

Heldiggrisen!!! Lykke til:)

Her venter jeg i spenning på at noe skal skje, uke 40 nå....

Skrevet

Lykke til, kjenner at jeg er en smule misunnelig jeg også, selv om jeg bare er 37 +4...

Skrevet

Lykke lykke til, så spennende! :-)

Skrevet

Lykke til :-D

Hmmm bittelitt lyst på fødsel snart jeg også.... :-P

Skrevet

Tusen takk jenter! :) Alt var fint fikk jeg høre når jeg var på føden :) Så nå er det bare å vente på at riene skal komme. Håper de kommer snart! Er så klar for å virkelig komme igang nå :) Gleder meg så utrolig mye til å treffe min lille tulle :)

Skrevet

Riene kommer snart skal du se! Lykke til i allefall, ikke lenge til du får se nurket ditt <3

Skrevet

Ingenting har skjedd ennå.. Håper det skjer noe iløpet av kvelden/natten :)

Skrevet

ÅÅÅ, sÅ spennende!! Lykke til :) Er akkurat kommet inn i 3. trimester, sÅ har en god bit fram til der du er enda, men føler allikevel at det nærmer seg.. :D

Skrevet

Juhuuu, då e d hvertfall i gang:) før termin og ser eg! Lucky you!!!:)

Lykke til.. Håper d blir mye vondt iløpet av natto ;)

Skrevet

Det har enda ikke kommet noen rier.. Blæh! Har noen opplevd at vannet har gått og at det har tatt så lenge før riene har kommet? Blir jo litt bekymret, men det skal ikke så mye til heller da, hehe.

Skrevet

Er vell ikke hos alle at riene starter selv om vannet har godt tror eg at eg har lest. Du får ringe føden i morgentidlig å høre med de :-) du blir vell igangsatt viss riene ikke starter av seg selv etter en viss tid. Lykke til, følger spent med ;-)

Skrevet

Da har riene ENDELIG begynnt! :) De begynnte så smått i 5 tiden. De har enda ikke tatt seg opp så veldig mye, men det blir etterhvert :)

Skrevet

Det har enda ikke kommet noen rier.. Blæh! Har noen opplevd at vannet har gått og at det har tatt så lenge før riene har kommet? Blir jo litt bekymret, men det skal ikke så mye til heller da, hehe.

Dersom riene ikkje starter av seg sjøl innen 2dager blir du igangsatt! Men som oftest starter de før d,som i ditt tilfelle ;)

Skrevet

Nå er du i gang vet du :-D

Lykke lykke til med innspurten. Om ikke så lenge så får du ha den lille i armene!!! Heldige du!!!

:-))

Skrevet

Heldiggris!! Jeg er 1 dag på overtid, noe jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve ut i fra svangerskapet mitt som har bestått av myyye menssmerter og kynnere hele veien. Er vel bra typisk det..har trodd for mye nå..hehe. Forrige kom 12 dager før termin, men da hadde jeg ingen formening om noe som helst.

Sist gikk vannet mitt også..men ingen rier. Jeg måtte bli igangsatt til slutt. Fikk 2 tabletter før riene ble sterke nok og fødselen kom igang. Men veeeldig intense rier, så håper igrunn jeg slipper å bli igangsatt denne gangen. Men hvem vet...kjenner meg hvertfall veldig klar for å bli ferdig nå!!!

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...