Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 har blitt mer utålmodige enn de hadde regnet med etter at de startet denne prosessen? Når jeg begynte, så tenkte jeg at jeg skulle ta meg god tid, og kanskje starte med inseminasjoner etter sommeren, men nå som alt begynner å falle på plass, så har jeg ingen sjanse til å vente så lenge.. Ville helst ha dratt igår.. Noen andre som har hatt det sånn?
utålmodig-11 Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jepp! Valg av nicket mitt var ikke tilfeldig ;-p En sånn tidsmaskin som de har i Donald, det kunne jeg hatt!!
Audix78 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Har det akkurat likt! Tenkte at det er ikke noe stress, og at det kan ta lang tid... men gøy å få satt igang. :-D
lycine Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Tenkte også å starte slik at jeg ikke ble gravid før 2013. Er nokså avhengig av barnehage og ønsker å komme under barnehagegarantien. Men første forsøk var 31. januar. Neste denne måneden etter planen. Forventer jo statistisk noen forsøk før jeg blir gravid, så synes det er greit å være i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå