Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Bare lurte på om det er dumt å kjøpe dn som trille til jenta vår på 15mnd?
Lessismore Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Vi har MB Swift til jenta vår på 13 mnd, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Det er den eneste vogna vi har hatt, helt fra hun var nyfødt, og jeg ser ingen grunn til å bytte den ut. Vogna er stilig å se på, superenkel å manøvrere, og den veier nesten ingenting. (Tror den er mellom 8 og 9 kg...) Den kommer fram nesten overalt fordi den er så liten og nett. Flere ganger har jeg sett mammaer med store vogner måtte gi opp i trange butikker, mens vi triller lett forbi. Hihi! Den kan også brukes på asfalt og grusveier, vi har til og med trillet tur på skogsstier med den. Det er god fjæring, og jenta vår sitter som støpt i den. Jeg kan på det varmeste anbefale Mountain Buggy Swift!
mariabee Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Vi vurderer også denne vognen Tror du den varer vognperioden ut eller blir den for trang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå