Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Nå er det jaggu ikke mer enn 6 dager til termin...våkner hver morgen og er litt skuffet over at det ikke skjedde noe i natt heller...men er førstegangs så er rimelig sikker på at jeg går over uansett Føler meg veldig stor og er kjempetung. Da jeg var hos jordmor uke 38 sa hun at jeg hadde litt stor mage,og da jeg spurte hvor stor hun trodde babyen var nå sa hun ca 3800 Det er jo enormt!!! Skal presse ut en på godt over 4 kg jeg da ser det ut til :S Det er nok også derfor jeg er så superklar,for jeg føler jo at babyen er mer en klar nok også Nå har vi ihvertfall alt i hus og det er deilig Sengen ble satt sammen forrige uke,vognen er satt sammen,klær er vasket og det vi ikke har kjøpt enda haster det ikke med heller. Vi har til å med lånt tripp trapp stol med babysete som står klart hehe Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg savner kroppen min,den som fungerte..jeg sliter med å snu meg på natta,sliter med å kle på meg selv (bukser og sokker),har vondt av å sitte,ligge og stå går på do 10000 ganger i døgnet og er konstant fysen på noe...Det har vært hyggelig, og jeg har vært heldig med svangerskapet og sluppet unna masse ubehag og smerter men nå er det nok...40 uker er nok...3/4 år er nok.... Kom lille baby så vi endelig kan bli kjent med deg og nyte deg fra utsiden,bedre plass er det her også! Jeg kjenner du har det trangt inni magen, så bare kom! Vi venter i spenning
klatrejenta Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Signerer denne, har også 6 dager igjen til termin og har allerede forsøkt disse kjerringrådene for å få fart på sakene: - sex - kanel på grøten - trappegåing - Lange gåturer med oppoverbakker - og starter på vindusvasken nå Har tatt bringebærbladkapsler som visstnok skal være bra for livmoren. Ellers er jeg fremdeles i kjempeform (har vært det hele svangerskapet) med veldig få vondter, men savner jo den "gamle" kroppen min og gleder meg til å hilse på lilletulla... som sikkert ikke kommer før hun selv vil uansett...
BettyBoob Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Signerer disse, har termin neste tirsdag!
☆☆☆ Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 13 dager til termin, jeg er merkelig nok mindre utålmodig nå enn for noen uker siden. Sikkert fordi det nærmer seg og barnet kommer ganske snart enten det blir overtid eller ikke
Glupsk Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Tror det skal skje noe hele tiden jeg. Bare jeg kjenner et par småstikkinger så håååper jeg at det skal begynne å gjøre "vondt" på et eller annet vis:p 3 dager til termin men føler at det aldri skal ta slutt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå