abella Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Førstemann var aldri særlig mye syk som baby, han ble jo sjelden utsatt for smitte. Men nr 2 er jo syk hele tiden for storebror drar med seg alt mulig hjem fra barnehagen. Den siste måneden har noen her vært syke absolutt hele tiden og jeg er så sliten. Vesla hoster slim og har potte tett nese for n-te gang, sover kjempeurolig om natta. Storebror har vært masse hjemme fra barnehagen og er bare sutrete og misfornøyd. Og både jeg om mannen har ligget langflate, tror ikke jeg har vært så syk siden jeg selv var barn. Og når vi endelig blir friske, så kommer det jammen en ny runde og så er det på'an igjen... Føler posene under øynene er rimelig store nå. Man skal jo liksom kose seg med baby, men jeg er bare helt utslitt. Beklager syteinnlegg fra meg, er bare så utrolig lei. Det må jo ta slutt snart?
PetitAnge Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Føler med deg - det høres kjempeslitsomt ut Har hatt litt samme tendens med jenta mi, hun ble forkjølet første gang i slutten av november og var mer el mindre kontinuerlig pjusk, tett og surklete i 2 mnd..! Føltes i hvertfall sånn, hun hadde noen friske dager imellom - og når jeg endelig turte tenkte at "nå er hun frisk!" så ble hun tett igjen..:-S I tillegg har både jeg og mannen har et par-tre forkjølelses-/influensarunder. Utrolig slitsomt - særlig de urolige nettene. Nå har jenta vært i fin form i en snau mnds tid - BANK I BORDET! God bedring til dere..!
Dorrimor ♂♂ Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Å, jeg kjenner meg igjen! Storebror begynte i bhg samtidig som lillebror kom til verden, og han har siden september hatt to fulle uker i bhg! Han er syk hele tiden, lillebror har vært mye syk til baby og være, og jeg og mannen min som ellers aldri er syke har vært helt utslåtte av innfluensa flere ganger. Nå er d spysjuka her hjemme. Hadde også sett for meg rolige og koselige dager hjemme i permisjon, m er bare sliten hele tiden. Har bare noen dager innimellom hvor vi alle er friske, så tenker jeg: nå må d være slutten på sykdom, m så går d noen dager også et d pån igjen. Mye sutring, gråting, våkennetter.. Trodde ikke første året i bhg skulle være så ille, barn sv venninner har vært borte en og annen dag. D er vel sånn å ha småbarn, m d må være lov å klage litt innimellom! Trøst deg m at d er flere i samme båt og at d snart er vår. Da er d mindre smitte, og de får hentet seg skikkelig inn igjen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå