Klar*som*et*egg Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Første ul i dag, vet ikke hvor langt jeg er på vei eller om jeg fortsatt er på vei. Har hatt litt blødninger til og fra i over en uke. Kommer spesielt når jeg bommelommer. Er kvalm på kveldene og har vonde bryster. Pluss at jeg har hatt menssmerter i stikkende og små krampeaktige former. Er veldig nærvøs og redd. Forberedt på at det ikke er noe der. Måtte bare dele det med noen, ettersom vi ikke har sagt det til noen enda. Ønsker dere en fin dag:)
Klikk Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Lykke til! håper alt står bra til med den lille i magen
Lotta27 Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Håper alt står bra til i magen Lykke til!
Klar*som*et*egg Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2012 Hurra, jeg så et lite nurk med dunkende hjerte og som vinket til mamsen sin:) er 9+0 uker på vei :) Nå har det gått opp for meg, jeg skal bli mamma :)
FruLS Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Så kjekt at alt var bra!! Må være herlig å endelig få SE bekreftelsen..
Klar*som*et*egg Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2012 Tusen takk :) hvordan går det med dere??
FruLS Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Jeg fant ut at jeg var gravid igår, så det har vel ikke helt sunket inn ennå.. Skal ta test med ukesindikator imorgen for å få bekreftet.. Utrolig spent!
Klar*som*et*egg Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2012 Jeg fant ut at jeg var gravid igår, så det har vel ikke helt sunket inn ennå.. Skal ta test med ukesindikator imorgen for å få bekreftet.. Utrolig spent! Så spennende:) jeg tok testene for 1,5 uker siden. Og ikke før nå når jeg fikk se den lille, at det gikk opp for meg. Lykke til, blir spennede å høre hvor langt du er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå