Gå til innhold

Rudetiden er jo bare helt ulidelig!

Anbefalte innlegg

Jeg blir småsprø, og enda er det bare en uke siden uttaket! Går og kjenner etter i kroppen KONSTANT, om ikke det er litt begynnende graviditetssymptomer her og der... vet det er altfor tidlig, men jeg har vært gravid fem ganger tidligere, og vet jo hva jeg pleier å kjenne tidlig i graviditeten. Uheldigvis er det jo små stikk i livmoren og ganske kraftige menssmerter fra en uke før forventet mens = typiske symptomer på progesteronstøtten.

Hvem flere går smågale rundt i gatene og funderer på om de har et levende embryo i magen sin??? Aaaaargh, jeg vil skru frem tiden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913305-rudetiden-er-jo-bare-helt-ulidelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to...rugedag 4 tilbringes på Ullevål sykehus med mistanke om vridd eggstokk ...de tror den har vridd seg tilbake selv, skal ha ny lege kontroll snart ...håper å slippe operasjon....hadde visst store eggstokker men ikke mye væske i buken...har et håp om at dette skyldes jeg har blitt gravid (store eggstokker) men det kan bare tiden vise!

Kjenner meg igjen. "Heldigvis" er rugetiden over, men var så heldig å bli gravid og går nå og venter på UL - holder på å bli helt sprø! Er det liv, banker hjertet, kommer jeg til å miste........ Går alt bra denne gangen også??? Er så heldig å aldri ha mistet og er derfor veldig redd for at det skal skje denne gangen...........

Lykke til i rugetiden damer!

Gratulerer med spiren, Tutla! Så spennende! Egentlig er det vel først Nå den virkelige rugetiden begynner :)

Lillebie, så kjedelig med komplikasjoner. Får VIRKELIG håpe du ikke trenger operasjon. Tvi tvi for graviditet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...