Gå til innhold

Egguthenting, hjeeelp.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ta det helt med ro du! det kan være ubehagelig, men er veldig kortvarig! helt ærlig, ja det stikker til litt, men det går så fort at dette klarer du fint! kan bli litt øm og sår i etterkant, men det er så verdt det!

dette fikser du ;)

masse lykke til!

Det går så fint så!

Hvis du skulle kjenne noe under selve egguthentingen, så ville jeg personlig har sammenlignet det med meget sterke menssmerter/vondt sug :) Men absolutt ikke noe som er uutholdbart!

(Og dette sier jeg av erfaring, da lokalbedøvelsen ikke ville virke skikkelig på venstre siden min)

Og, som min mor sa til meg etter egguthentingen: smertene ved babylagingen er jo ingenting i forhold til smertene når babyen skal ut ;)

Tusen takk for masse svar :-)

Er ferdig nå, og det var ikke noe i forhold til hva jeg forventet meg...

De sa at vi fikk ut bare ett egg, men så kom hun damen og sa at de fikk ut 2:D jeg er overlykkelig over at de fikk ut 2 egg som var store og fine...

Nå er det bare og krysse fingrene Og håpe at det er gullegget :D

Annonse

nei merker ikke noe annerledes egentlig, men har som du blitt øm i puppene, men d begynte igår før sprøyta. er litt sliten av å gå rundt å være kvalm og svimmel hele tida så håper det gir seg snart! jaa har jo ikke så veldig mange egg jeg heller, så veldig spent på hvor mange de finner, vil jo gjerne ha noen på frys selvom jeg helst vil at det skal treffe nå;)

skal du sette inn begge om alt klaffer?

Har hatt egguthenting to ganger. Første gangen kjente jeg så og si ingenting. Andre gangen hadde jeg noen egg helt innerst som var vanskelige å komme til, og legen holdt på å gi opp pga at det kunne medføre litt ekstra vondt for meg. Jeg sa til legen at det var ok med litt smerte for å få de ut, og det gjorde vondt, ja, men absolutt verdt det. Resultatet var 3 flotte egg fra "kammeret innerst" som jeg tror er de tre av 9 som befruktet seg. Du vil kjenne deg litt "mørbanket" i magen dagene etterpå, og dette er helt normalt. Lykke til!

Vi kommer til og sette inn begge to om begge blir befruktet :-)

Så er vi sikkelig heldige, så bli det tvillinger ;-)

Man må bare krysse fingrene og håpe på det beste...

Jeg kjenner meg ganske mørbanket må, så sofaen med teppe, armkroken til kjæresten er inntatt med en film på tv:-)

Nå er det bare og vente til telefonen kommer og at vi skal inn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...