Gå til innhold

Arendal/Grimstad: Leketreff 11. mars :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Vi er to med sønner på 19 og 21 mnd som har lyst på leketreff :) Søndag 11. mars møtes vi kl.11 i Jumbo lekeland i Arendal. Koselig om DU har lyst til å være med! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gjerne blitt med, men skal selvfølgelig jobbe den helga:(

Skrevet

Hadde gjerne blitt med, men skal selvfølgelig jobbe den helga:(

Så kjedelig :( Når passer det for deg ellers da? Må jo få til flere treff :)

Skrevet

Jobber hver tredje helg, så de jeg ikke jobber ;)

Skrevet

Jobber hver tredje helg, så de jeg ikke jobber ;)

OK. Da var det uheldig timing :P Hva med nytt leketreff søndag 15. april? Er lenge til, men kanskje noe hyggelig å glede seg til? :) Jeg er i hvert fall opptatt alle helgene imellom, og hverdagene er ganske travle..

Gjest Ganske
Skrevet

Da er det notert, kan du ikke bare sende meg en PM med tid og sted når det nermer seg?

Skrevet

Da er det notert, kan du ikke bare sende meg en PM med tid og sted når det nermer seg?

Så greit :) Forslag til sted man kan treffes? Er det noen bra spisesteder eller kafeer med lekerom, f.eks?

Gjest Ganske
Skrevet

Hva med ute på en lekeplass hvis været er bra, mine elsker å være ute.

Skrevet

Hva med Hove? Lekeplass og mat om en vil spise eller bålplasser om man vil ha niste/brenne pølser.

Jeg syns jumbo lekeland er ett styr med så små barn

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei folkens :) Har helt glemt dette, jeg -sorry :( Men er gjerne med på noe en annen gang :) Bor i Grimstad uten lappen, så for min del bør det bli et sted det går buss til ;P Lekeplass hadde vært supert :) Aldri vært i det lekelandet før, så var bare for å si et sted :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...