Gå til innhold

Fler som "lekker" utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nesten gå med bind iblant, for plutselig nesten renner det utflod! Er det fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg å... haff...ikke hele tiden me nok i løped av dagen...hihi...kjenner nå det kommer og. er 40 uker så håper det hele tiden skal være vannet hihihhihii

Skrevet

mhm! har akkurat det samme "problemet" :/ går jeg ikke med truseinnlegg må jeg av og til bytte truse for det er så masse :P

Skrevet

Konstant. Plagsomt! Var sånn forrige svangerskap også....

Skrevet

Bytter truse flere ganger daglig. Har vert sånn i månedsvis..

Skrevet

KAn det ikke være urin? Sorry meg altså.. Jeg har får to tette (14 måneder) og merker at det lekker fra meg også, men jeg er ganske sikker på at det er urin (æsj) altså...

Skrevet

Jeg har hatt det sånn nesten hele svangerskapet. Hadde det sånn sist også.. denne gangen er det desverre urin i tillegg...det lukter stramt. Og jeg klarer ikke gå med innlegg pga da får jeg sopp etc..så det blir noen truseskift i løpet av en dag.. :( var ikke flink å trene bekkenbunn forrige gang..denne gangen skal jeg knipe etter fødsel!! Har gjort det hele svangerskapet også,,frem til årsskfitet hvertfall..men det lekker nå fortsatt.. KJedelig!!

Skrevet

Heisann

Har hatt det sånn fra midten av andre trimester og har også måttet gå med bind siden truseinnlegg blir for lite.

Er i 40. uke og håper også hver gang jeg kjenner det komme at det er vannet som går men neida.... ikke ennå.

Skrevet

Sånn har jeg det også.

Er 2.gangs. Noen ganger er det kun utflod, andre ganger litt urin i tillegg. Ekkelt altså!

All dene fukten gjør jo at det klør noe jævlig også...

(har ikke sopp, har sjekka.) Irriterende og ekkelt.

Og jeg er bare i uke 30+ så det er leeenge igjen. blæh.

Skrevet

Samme her. Merker av og til at det bare plutselig renner. Var egentlig det første symptomet jeg fikk på at jeg var gravid, og sånn har det fortsatt. Og det er ikke urin:)

Skrevet

Her også, en dag kom det så mye at jeg trodde jeg lakk fostervann. Rant nedover foten. Æsj.. Dro på sykehuset og fikk konstantert at det bare var utflod, litt flaut og ekkelt synes jeg. Men men.. Så lenge det gir seg etter fødsel så får jeg vel overleve.

Skrevet

Sikker på at d ikke var slimproppen som gikk da anonym? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...