Gå til innhold

Skjønte du at det var tvillinger før ordinær UL?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønte det ikke,men reagerte på at alt var så mye tyngre allerede i begynnelsen og at klæra ble så fort trange siden jeg hadde brukt mine vanlige klær hele svangerskapet de andre gangene.nå måtte jeg begynne med mammaklær tidlig.

og i tillegg var jeg veldig kvalm.

hadde en følelse på at det var noe,så da vi så to hoder på ul så skjønte jeg jo hvorfor ting var annerledes denne gangen.

Var på tidlig ul i uke 14 og tenkte den morgen jeg skulle dit at "skal jammen meg ikke se bort ifra at det er to der inne" Dette fordi jeg så raskt begynte å få mage og kjente antydning til liv så tidlig, samt var mye kvalm og trøtt, til forskjell fra forige gang da jeg ikke fikk mage/kjente liv før mye lengre ut, og var supersprek. Eller kanskje det bare var en magefølelse?

Jeg tok hcg test hos legen da jeg var 6-7 uker, og den viste at jeg var 12-13 uker på vei. Så den forklaringen godtok jeg. Var kommet mye lenger enn jeg hadde trodd, og at jeg hadde hatt en liten blødning som jeg trodde var mens. Så fikk jeg tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg var på vei, og der ser vi en liten baby med et hjerte som slår. Også flytter han litt på ul, og jepp, der var andremann! Hadde ikke sett den komme.

Annonse

hmm... har 3 fra før, onsket oss 1 til ... men denne gang kjenner jeg så godt der er noe der 2 dgr idag siden ikm .. men tok tetst fredag altså 5 dgr siden ... må på do hele tiden for det er noe der somm klemmer på kan ikke huske det var sånn så tidlig med de andre ikke så tidlig hvertfall. ... kan dette være tegn på at det er 2 der????

• 2 uker senere...

Annonse

Hadde aldri trodd at det var to der inne, var på UL i går å skulle være 19+6 og når ho sa det var to der så var eg glad at eg lå kan man si. Har ikke så stor mage, er mest bare tykk, har jo vært ekstremt overvektig og trodd at det var derfor at eg var ganske stor selv om det ikke vært noe typisk gravid mage.

Venter en gutt og ei jenta, terminen ble flytta fra 15 aug til 7 aug.

• 1 måned senere...

Jeg er bare 7 uker på vei, men tenkte det måtte være tvillinger siden jeg var så kvalm, og magen stikker litt ut ALLEREDE!! var ikke slik med snuppa som nå er 15 mnd..

er selv tvilling, har tante og onkel på farside som er tvillinger, og min mormor er tvilling alle 2 eggede.

og jeg fikk bekreftet 2 eggede tvillinger på tidlig ultrayd nå på mandag... spennende!

nå kommer tankene om alt man trenger, og hvor hektisk livet kommer til å bli med 4 barn i huset...... men FOR EN GLEDE!!! :-) <3 <3

• 4 uker senere...

Jeg hadde ingen anelse, både jeg og pappan holdt på å le oss ihjel da vi fikk vite at det var to der inne: ) Vi venter eneggede gutter.

Min halvsøster har toeggede gutter, men det er jo bare tilfeldig.

Vi har fra før en jente på nesten 14 mnd, så det blir travle tider, men tenk så GøY!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...