Gå til innhold

Alle rundt deg?:P

Anbefalte innlegg

Flere som føler att alle rundt deg blir gravide (sæli de som ikke planlegger å de som ikke har vært sammen 1 år en gang ) ?:P

DET føler iallefall jeg... SUKK sier jeg bare :P

Nå må det bli vår tur snart, jenter:) Hehe...

Hva driver dere med på en søndags kveld da ?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913216-alle-rundt-degp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ;) jo jeg har tenkt at det skulle vært meg og lurt på når det skal være min tur :) jeg har venninne som ringte meg å sa hun var gravid to uker etter at jeg mistet i sa for nå 19 pp siden. Da må jeg ærlig innrømme at jeg ikke klarte å smile å være glad på hennes vegne. Da holdt jeg avstand en liten stund, men det gikk bedre etterhvert :)

Åh, den skjønner jeg, den mÅ ha vært skikkelig kjip! :(

men det gÅr vell bedre nÅ med deg regner jeg med.

Tror ikke jeg heller hadde klart Å smila Å vært gla om jeg hadde vært i den situasjonen som du var i:)

HÅper det strax er vÅr tur!:)

Annonse

Ja krysser alt jeg kan krysse ;)

Jeg slutta med p-pillene for 4 år siden sånn ca, så ja, en god stund ;)

ikke noe feil med oss, men jeg fikk dobbel pergo denne mnd, så håper det klaffer snart:) att det er bare eggene mine som trenger ett dytt ;)

enn dere :)?

Vi er i pp 19 nå.. Har ikke gått på prevansjon siden første kom for 4 år siden, men vi gikk ikke inn for å prøve før for 19 pp siden.

Så nå har vi nettopp begynt med utredning og blodprøvene viste at jeg har for mye prolaktin i kroppen så da er det ikke så rart det har tatt tid!

Nå er det bare enda flere us også håper jeg det blir en spire snart :)

Får håpe det hjelper med dobbel pergo når dere har prøvd så lenge :) har dere noen fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...