Gå til innhold

hjertebank og graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 8 uke og har så himla mye hjertebank..skikkelig ubehagelig... noen som vet hvorfor? Og om det er farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med hjertebank hele svangerskapet. Har vel ikke fått noen annen forklaring på det enn at jeg har litt lavt blodtrykk innimellom. Men jeg anbefaler deg å ta det opp med lege/jordmor:)

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Har det sikkert 20-30 ganger om dagen. Var på sånn 24t ekg,etter siste svangerskap men de fant ikke noe unormalt men nå er det ille... selv om de sier at det ikke er farlig så blir man bekymret for det.. kan man bli sykemeldt pga det?

Skrevet

er helt enig med deg om at det er ubehagelig! Jeg blir gjerne andpusten og uvel samtidig. Aner ikke om du kan bli sykemeldt for det... kommer vel an på hvor mye det plager/hindrer deg i å gjøre jobben din vil jeg tro:)

Skrevet

Okei. Er livredd for å bli sykemeldt jeg skjønner du. Vente tiden blir så laaang! Men sikkert ikke gunstig og ha en stressende jobb vil jeg tro. Skal ta det opp med legen hvis jeg skal dit:-) "godt" vi er fler!:)

Skrevet

Holder jeg med deg i:) Tror ikke du blir sykemeldt hvis du ikke vil og det ikke er noe farlig:) Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet og holder på å kjede meg i hjel... men men, har et lite mirakel vi venter på da:)

Skrevet

Jeg er også plaget med det. Det er visstnok ganske vanlig fordi vi har mye mer blod å pumpe rundt i kroppen når vi er gravide enn ellers, i tillegg til at blodårene vider seg litt ut så det krever litt mer å pumpe det rundt. Men "hvor grensen går" på hva som er normalt eller vanlig har sikkert med å gjøre hvor ubehagelig det er for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...