Vicky 83 Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Oppdaget nå at det er rifter/hull i nesten alle smokkene til gutten min. Han bruker den stort sett når han skal sove. Noen ganger får han den/finner han den en liten stund før han skal legge seg om kvelden. Om morningen hender det at han beholder den frem til han leveres hos dagmamma. Utenom dette bruker han ikke smokk. Kan bli dyrt om vi må bytte ut smokkene til stadighet, men samtidig vil det bli veldig vanskelig for han å slutte med smokk på natten allerede nå. Han er 21 mnd. Er det andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Ja, opplever det ofte. Han er 21mnd og bruker Avent smokk 0-6mnd. Her har jeg rett å slett begynt å si ifra når han biter i den, eller tuller med den. Kan jo ikke kjøpe nye hele tiden heller.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Min er 20 mnd har jeg har måttet kaste 6-8 smokker den siste måneden. Jeg har hatt en mistanke om at det er 2årsgjekslene som er på gang, men ser ikke noe til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå