Barn 4 :) Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Er snart 9 uker på vei, har begynt og få en liten kul på magen har vert på ul i uke 7 og sett en liten spire er i fin form bortsett fra litt små uggen og kvalm innimellom har 2 fantastiske barn på 7 og 5 år pluss et bonusbarn på 5 år har klart og sluttet og røyke etter ul både eg og mannen gleder oss til barnet kommer i begyndelsen av oktober de gjør nokk barna og (når vi sei de til dei ) eg er so lykkelig, ville berre få de ut flere som er lykkelige i disse dager? :)
Kæmma og trultene Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Gratulerer Jeg er også lykkelig og i sjokk over min spire på 4-5 uker De to storesøstrene på 5 og 2 kommer til å passe godt på knøtte når den tid kommer og jeg har begynt å bygge rede allerede
nurkisimaven Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er og lykkelig, men nå har jeg fått influensa og tenker jo på min lille spire <3 håper alt er bare bra!
hennipenni Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Gratulerer Du er ikke den eneste som er lykkelig nei Etter jeg har komt over det uventede sjokket et alt nå bare velstand. Føler at alt bare er helt perfekt og jeg går bare rundt å smiler og er stort sett i toppform. Jeg er ca 6 uker på vei, gravid for første gang så det er en spennende og herlig følelse å kjenne at det er noe som skjer inni meg Endret 26. februar 2012 av hennipenni
Barn 4 :) Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2012 ja de er so herlig og gå gravid.. nyt de akurat som vi går i vår egen lille verden hehe... tror ikkje influensa er farlig Gratulerer til dere og
kaklemor Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Ja, er så glad jeg.også Gratulerer til deg:)
Milla-Mamma til 3 Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Eg og e gla!! Har ein gut på 5 år, og ei jenta som nettopp fyllte 1 år. Da var ikkje planlagt, og dei fyste dagane hadde eg angst og takkla da dårleg. Men no er da ei lita spira som får meg til å strååååla Gratulera og veldig kjekt at du er gla
Barn 4 :) Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2012 Kjekt og høre at de er so mange som er gla :) eg og gubben hadde sett fram til mange mnda med prøving og vi tok de egentlig ganske so rolig.. men so pluttslig so va eg gravid på første forsøk veldig gla
nurkisimaven Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Da er man sykemeldt ut uka. null stemme.. Trasig..
Barn 4 :) Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2012 uff da du får slappe godt av og sove masse so kommer du deg sikkert fort god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå