Gå til innhold

Eg er so gla:) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 9 uker på vei, har begynt og få en liten kul på magen :) har vert på ul i uke 7 og sett en liten spire :) er i fin form bortsett fra litt små uggen og kvalm innimellom :) har 2 fantastiske barn på 7 og 5 år :) pluss et bonusbarn på 5 år :) har klart og sluttet og røyke etter ul :) både eg og mannen gleder oss til barnet kommer i begyndelsen av oktober :) de gjør nokk barna og (når vi sei de til dei ) eg er so lykkelig, ville berre få de ut :) flere som er lykkelige i disse dager? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :D

Jeg er også lykkelig og i sjokk over min spire på 4-5 uker :) De to storesøstrene på 5 og 2 kommer til å passe godt på knøtte når den tid kommer og jeg har begynt å bygge rede allerede :)

Skrevet

Jeg er og lykkelig, men nå har jeg fått influensa og tenker jo på min lille spire <3 håper alt er bare bra!

Skrevet (endret)

Gratulerer :) Du er ikke den eneste som er lykkelig nei ;) Etter jeg har komt over det uventede sjokket et alt nå bare velstand. Føler at alt bare er helt perfekt og jeg går bare rundt å smiler og er stort sett i toppform.

Jeg er ca 6 uker på vei, gravid for første gang så det er en spennende og herlig følelse å kjenne at det er noe som skjer inni meg :)

Endret av hennipenni
Skrevet

ja de er so herlig og gå gravid.. nyt de :) akurat som vi går i vår egen lille verden ;) hehe... tror ikkje influensa er farlig :) Gratulerer til dere og :)

Skrevet

Ja, er så glad jeg.også:) Gratulerer til deg:) :)

Skrevet

Eg og e gla!!:)

Har ein gut på 5 år, og ei jenta som nettopp fyllte 1 år. Da var ikkje planlagt, og dei fyste dagane hadde eg angst og takkla da dårleg. Men no er da ei lita spira som får meg til å strååååla :)

Gratulera og veldig kjekt at du er gla :)

Skrevet

Kjekt og høre at de er so mange som er gla :) :) eg og gubben hadde sett fram til mange mnda med prøving og vi tok de egentlig ganske so rolig.. men so pluttslig so va eg gravid på første forsøk :) veldig gla :)

Skrevet

Da er man sykemeldt ut uka. null stemme.. Trasig..

Skrevet

uff da :( du får slappe godt av og sove masse so kommer du deg sikkert fort :) god bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...