kaklemor Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har klart å slutte å røyke! Dette er både min og min manns tredje dag UTEN røyk.. Vi er flinke:-)
nurkisimaven Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Glad jeg sluttet i 2010.. når jeg leser hva røyken gjør med barnet fattee jeg ikke at folk har samvittighet til å gjøre det under svangerskapet:-(
Happy87 Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Så flinke dere er.. Må skryte litt til mannen din også som slutter sammen med deg.. Min mann har trappet ned, men enda ikke klart å slutte.. Vet ikke om han kommer til å klare det heller før ungen kommer.. Jeg er 18+6 idag..
kaklemor Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2012 Så flinke dere er.. Må skryte litt til mannen din også som slutter sammen med deg.. Min mann har trappet ned, men enda ikke klart å slutte.. Vet ikke om han kommer til å klare det heller før ungen kommer.. Jeg er 18+6 idag.. Ja, jeg er utrolig stolt av han! Vi ble enige om at neste gang skulle vi være røykfrie Han er kjempeflink:) Mannen din har trappet ned, det er bedre enn ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå