Gå til innhold

noen andre storkemammaer fra rogaland

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg venter en liten storkebaby i slutten av september. Gleder meg masse :)

Er det noen andre storkemammaer i rogaland som er i samme situasjon som meg selv, som enten er gravid eller er mamma allerede?

Hadde vært kjekt å komme i kontakt med noen, slik at man har noen å dele utfordringer og gleder med.

Eller hvis noen vet om det finnes ett eget forum for single mammer med donorbarn i norge, så hadde det vært kjekt med tips ang. gode norske forum. Har funnet en del svenske og danske men ingen norske.

Fortsetter under...

Hei :0) Gratulerer, så kjekt :0) Vi er en liten gjeng på fb, en lukket gruppe, med donormødre fra Rogaland.Det finnes ihvertfall en gruppe til, men det er mest fra Østlandet der, og den er også lukket. Send meg en melding, så kan jeg legge deg til :0)

Annonse

Kjekt :0) Ja, vi er en liten gjeng nå, snart 20 stk :0) Stortrivest i lag, og er alle så glad at vi har funnet hverandre, veldig godt å prate med andre som har tatt samme valget. Ikke minst kjekt for barna, og kjekkere blir det nok dess større de blir å ha flere venner med samme bakgrunn. Det er plass til flere, men vi har satt ett krav om at de skal være gravid eller fått barn. Så håper jeg enda flere fra Rogaland tar kontakt :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...