Gå til innhold

huff.... nedførr og trist...

Anbefalte innlegg

SMERTER!!!!!!!!!!

Influensa fikk jeg på torsdagen for over ei uke siden og tidligere denne uken trodde jeg at nå var jeg på bedringens vei... Men fredag ble jeg verre og nå har jeg det ikke bra i det hele å store :( Smerter i hode/kjeve, kroppen er vond og slapp... Hosten tar knekken på meg snart (har fått hoste dempende, men kan jo liksom ikke ta for mye av den heller pga hun i magen), knasker paracet men ikke mer enn anbefalt dags dosering... Men er likevel MEGET redd for henne, kjenne henne til tider, men hun er rolig og det er jo veldig normalt at hun blir når jeg er slapp å sliten... Matlysten er DåRLIG,

Gruer meg til å måtte ringe jobb i morgen å si at jeg ikke kommer da jeg nettopp er ferdig med 1 uke vinterfeire som har gått bort i bare sjukdom å søvn på meg....

Beklager syteinnlegg, men har liten forståelse fra enkelte rundt meg.... å nå vil jeg bare til legen... Har nesten ikke sove i natt pga smerter, tetthet, feber og hoste.... Vurderer jo legevakten i kveld, men gjør regning med at der får jeg nok lite hjelp!!! :(

Vil baaaare skrike.... Er så bekymret for hun i magen ....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913115-huff-nedf%C3%B8rr-og-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær bekymret. Hun har det nok helt fint. De er ganske robuste :0) har selv vært masse syk siste mns og måttet ta noe smertestillende og masse nesespray. Og var så rart å lese, for i dag og går har jeg og hatt så vondt i hodet/ kjeven og bak i nakken!

I forrige svangerskap ramlet jeg ned trappen hele veien på rompen, var blåsvart i blåmerker og kom til meg selv i en dam på gulvet, som jeg trodde var fostervann, men som nok var trykket i fallet som tømte blæren min. MEN det gikk så fint så.

jeg hadde skikkelig influensa, halsbetenelse bihul betenels osv å gikk på penselin å smertestillende i over 10 dager.. å han i magen har det fortsatt fint. han ble ikke preget av min sykdom:) å etter den kuren gikk jeg 2 nesten 3 mnd me konstant kvalme å hodepine til tusen.. akk ferdig. å eg e frisk nå å mini og :) å eg fikk aldri slappa av for har ei jenta på 8 mnd nå å en mann så jobbe mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...