Lola2016 Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Tror jeg mister igjen... Er i uke 7 og mangler symptomer. Har begynt å få brun/rosa utflod og det startet akkurat på samme måte ved forrige MA. Det endte i en katastrofal SA med styrtblødning og sykehusopphold. Jeg klarer ikke tenke positivt etter hva jeg erfarte sist. Vet ikke hvorfor det skal skje igjen og igjen. Han et frisk barn som kom med ekstremt svangerskapskvalme. For meg er uteblitt kvalme em negativ erfaring....
anna t Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Huff, så fælt. Det er jo veldig vanlig å blø eller spotte litt, så krysser fingrene for at det ikke er noe galt denne gangen. Men skjønner at du er fortvila og at det er vanskelig å tenke positivt. Du får komme deg til legen i morgen, i uke 7 kan du jo få tatt en ultralyd så får du svar i alle fall. Håper du har folk rundt deg som kan ta vare på deg, og det går bra med deg og spiren din
Lola2016 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2012 Takk for støtten! Jeg har time hos UL på tirsdag (den ble satt opp da jeg oppdaget graviditeten) Legen ønsket å følge meg opp pga forrige hendelse. Krysser selvfølgelig alle fingre og tær!! Det føles helt terror og gå på do og tørke seg... Jeg har nektet kjæresten min å kjøpe do papir med rødt mønster på
anna t Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Ja, vet hvordan du har det. Er gravid nå etter å ha mista i høst, og jeg er vettskremt hver gang jeg skal på do. Ikke noe rødt mønster på do-papiret her i huset heller. Jeg hadde blødninger gjennom mitt første svangerskap også, så jeg vet at det ikke trenger å være farlig. Men aldri i verden om jeg hadde klart å holde hodet kaldt hvis det hadde skjedd nå. Skal krysse fingrene for at det ikke kommer noe mer farget utflod hos deg, og at dette viser seg å være helt ufarlig.
Lola2016 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2012 Da ringte jeg sykehuset og fikk UL time umidelbart! Det var et lite hjerte som pumpet rytmisk så da senker jeg skuldrene:) Beholder den ordinære UL. Så får jeg enda mer info da... Han mente jeg var et sted i uke 6.
Moruro Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Huffameien Sånt er trist å lese Sender deg alle gode tanker og energier jeg kan, og masse lys og kjærlighet til den lille <3
Lola2016 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2012 Nå når jeg kom hjem har brun utflod blitt til liten rød mens. Det var jo nøyaktig dette jeg opplevde sist. Påvist hjerte med blødning. Etter 4 dager , ny ultralyd. Ingen Hjertelyd. Så er fremdeles veldig pessimist. Har noen andre hatt type mens blødning i svangerskapet? Skulle gjerne heller vært super kvalm enn blødninger! Da jeg så på dato, så skulle jeg egentlig hatt andre mens etter graviditeten.
LotteM Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Hei Så trist det du har opplevd tidligere:( Jeg fikk "mensen" første gang den var forventet med mitt første barn..trodde da jeg ikke var gravid, men mensen ble borte igjen etter en eller to dager..og ellers et noemalt svangerskap. Kanskje noen får litt blødninger andre gangen mensen skulle kommet også?! Håper på det beste for deg i alle fall <3
anna t Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Hei Så godt at du fikk en ultralyd og så at alt er bra! Regner med at det var innvendig ultralyd, da er det kanskje derfor blødningen har økt litt? Fortsetter å krysse fingrene for deg og lille spire
Lola2016 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2012 Anna t: Hadde du klart blod i ditt svangerskap eller bare farget utflod? Det var innvendig UL. Han tittet rundt i 5 min. Forstørret bilde og så veldig nærme. Fant ikke noe hjerte først men mente han så det pulserte. Så det selv også.. Nå ligger jeg bare rett ut på sofaen og syntes litt synd på meg selv:()
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 Hadde en ordentlig blødning i uke 13. Men det gikkk bra, mange blodkar og sånn som kan briste visstnok. Legen mente man ikke skulle bekymre seg så lenge man ikke har smerter... Men det er jo ikke så lett! LYKKE TIL! KLEM
anna t Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 Anna t: Hadde du klart blod i ditt svangerskap eller bare farget utflod? Det var innvendig UL. Han tittet rundt i 5 min. Forstørret bilde og så veldig nærme. Fant ikke noe hjerte først men mente han så det pulserte. Så det selv også.. Nå ligger jeg bare rett ut på sofaen og syntes litt synd på meg selv:() Hei. Jeg hadde rødt blod ja. Det kom aldri veldig mye, men det kom hver gang jeg var på jobb, anstrengte meg fysisk, eller var stressa i hodet. Fortsett med å ligge på sofaen du, og prøv å kose deg litt med at dere har sett liv. Du skulle på ny ultralyd i morgen, var det sånn?
Lola2016 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2012 Anna t: Hadde du klart blod i ditt svangerskap eller bare farget utflod? Det var innvendig UL. Han tittet rundt i 5 min. Forstørret bilde og så veldig nærme. Fant ikke noe hjerte først men mente han så det pulserte. Så det selv også.. Nå ligger jeg bare rett ut på sofaen og syntes litt synd på meg selv:() Hei. Jeg hadde rødt blod ja. Det kom aldri veldig mye, men det kom hver gang jeg var på jobb, anstrengte meg fysisk, eller var stressa i hodet. Fortsett med å ligge på sofaen du, og prøv å kose deg litt med at dere har sett liv. Du skulle på ny ultralyd i morgen, var det sånn? Ja, ny UL i morgen men nå har jeg skikkelig murringer men er kvalm nå så veldig spent på morgendagen:)
Mini09&Lille12 Skrevet 27. februar 2012 #14 Skrevet 27. februar 2012 Jeg har foranliggende morkake, er i uke 14, og blør så å si litt hver dag, hatt en styrtblødning, men inni magen min ligger det en frisk bebis. Ble jo selvsagt livredd og går å er småengstelig hver eneste dag. Men etter tre ultralyder er det ingen tvil om at jeg har ett friskt barn, og at det er morkaka som ligger foran livmorhalsen bare, som blør litt når jeg løfter eller gjør tunge ting. Så nå er jeg 100 sykmeldt og får ikke lov til å løfte eller strekke meg, før de har konstantert at morkaka har flytta på seg. Når livmora blir større, blir det mer plass til morkaka, så den kommer på siden. Etter at jeg sluttet å løfte, har en toåring, så har det ikke vært store blødninger. Men blør "brunt" hver eneste dag! Altså en blødning eller tilogmed styrblødning som jeg opplevde, trenger ikke å være spontan-abort! Men man må alltid ringe legen og sjekke seg på sykehus når man får det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå