Inelin Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 Har dere navnet klart til jenta/gutten deres kommer? Hva blir navnet, eller hvilke navn står det mellom? Jeg venter en jente, og hun skal hete Anna eller Avienda.
Camillok Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Avienda var kjempefint Her blir det antagelig Aron eller Leon, evnt Vilje om det blir jente
Linerlen og pipipen Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Navnet er ikke klart! Står mellom Iver Tobias eller Eskil i mitt hode.. Mannen er ikke helt på lag, men har ingen andre forslag foreløpig Viser det seg at de har tatt heelt feil på UL'en kan det hende det blir MIna Sofie
☆☆☆ Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Det blir sansynligvis Karoline. Jeg vil ikke bestemme meg før hun er født, men mannen har bestemt seg i alle fall. Han himler med øynene hver gang jeg svarer nei på om vi har bestemt oss. Hvis det er gutt blir det nesten garantert Lars.
BettyBoob Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Her er det nesten umulig å bli enige om navn på gutten som kommer. Samboeren min liker navn som August, Gerhard, Gustav, Albert o.l mens dette ikke er min smak i det hele tatt. Jeg har en Sebastian fra tidl. forhold. I øyeblikket er det Sondre som vurderes, men her er ingenting sikkert...Vi var en stund ganske enige om William, men siden det har blitt så veldig populært ble det droppet. Ikke lett dette!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 jeg vil gjerne ha en Olene (hvis det faktisk er ei jente der inne), men mannen synes ikke det er et fint navn. Alternativene han kommer med er uaktuelle... så her kan det bli litt diskusjon framover!
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Har en Anna fra før av og nå kommer det en Lilly <3
2 tette og 1 badehette Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Har Emilie og Marcus, tror det kommer en liten Emma - men er ikke helt 100% sikker på navnevalg...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Navn er ikke klart da vi har lyst til å vente til babyen er her. Men øverst på lista står Amund, Thomas og John om det blir gutt (som jeg tror det blir). På jentelista står June øverst
Fru.Vestavind Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Har nokre namn på toppen, men ingen klare. Har ikkje "hatt tida" til å diskutere saken skikkeleg;P Får ta det opp igjen i kveld, for no er eg utolmodig over å ikkje ha eit namn å forhalde meg til;) (det vil forbli hemmeleg for omverda fram til ungen er ute, men EG vil vite!! )
Kosemosepose Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 Vi har navnet klart til gutten som kommer! Han skal hete Ludvig! Navnet kom til meg i en drøm før jeg visste at jeg bar en gutt, i drømmen så en nyfødt guttebaby opp på meg og sa at han het Ludvig... Alle i familien vet det, og nær slekt kaller han allerede Ludde :-) Hadde navnet klart med min første jente også, hun skulle hete Ina, men da hun kom ut, så jeg at hun het jo Ella! Så da ble det Ella! :-)
Happy H Skrevet 27. februar 2012 #13 Skrevet 27. februar 2012 Har ikkje bestemt navn endå. Står mellom Jenny Lilly Josefine Karoline Har Hermine og Tuva fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå