Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 tok en test istad, og fikk et veldig svakt kryss, den ene streken var sterk, mens den andre svak, men så såvidt et kryss da. hvis den hadde vært negativ, hadde det ikke da bare vært den ene streken???? tok også en EL-test rett etterpå som visste 2 like sterke streker. kan jeg være gravid? venter mensen på tirsdag, er både litt redd og glad samtidig nå, håper virkelig det har klaffet nå, er inne i 6pp.
anna t Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Høres lovende ut spør du meg Jeg har aldri fått antydning til strek i krysset uten at jeg har vært gravid, men da får jeg derimot alltid nesten usynlige streker først, og så blir den sterkere etter hvert (altså når jeg tester igjen etter et par dager). Så jeg sier gratulerer jeg! Velkommen inn i 1. trimester
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2012 jeg håper virkelig jeg er det, må kjøpe en test imorgen og teste igjen da
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Hatt svake kryss jeg også, knapt synlig, men det har hvert positiv;) gratulerer:)
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2012 tusen takk, men er litt redd for å ta seieren på forskudd her. men det virker veldig lovende men det at jeg fikk positiv EL-test, kan vell være et bra tegn det også? for den hadde vell heller ikke slått ut så fremst det ikke var noe vell?
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 Ikke prøvd el test sjøl. Men noen virker å være et positivt tegn når jeg har sett andre innlegg.. Selv er jeg på 4 dag over IKM, neg. Test på fredag.. Skjønner lite.. Tørr i allefall ikke håpe: p
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2012 jeg har aldri fått positiv EL-test så fremst det ikke har vært under EL, så krysser både fingre og tær nå. hmmm, merkelig da. pleier du å ha regelmessig syklus da? har jo hørt om noen som ikke har fått positive tester før 1 uke etter IKM og sånn da.
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 26. februar 2012 #8 Skrevet 26. februar 2012 Har hatt. 28. 27 29 27 27 siste mnd, så regelmessig vil j kalle det.. Hadde sånn mens følelse før. Uka men det har gitt seg.. Testet svakt på IKM før så.. Men kan jo hende ting har forandret seg siden jeg fikk gutten så ting ikke skilles ut før senere.. Får bare vente å se..
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2012 ja, er nesten ikke noe annet man får gjort enn å vente, skal krysse fingrene for deg jeg
Fiemamma Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Jeg hadde sterkt positive el-tester 8-10 dpo forrige syklus uten å være gravid så man kan få positive el-tester likevel
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2012 oki, jeg har prøvd å teste med EL tester før, og aldri fått positive utenfor EL. men skal ta en graviditets test til idag, må bare vente på at posten skal komme, bestilte på torsdag, så regner med de kommer idag utrolig kjedelig å vente da
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 27. februar 2012 åssen får man lastet opp bilder her?
FruLS Skrevet 27. februar 2012 #13 Skrevet 27. februar 2012 Du må gå på "bruk stor editor", deretter velg fil. Må huske å legge ved filen etterpå, altså først velge fil, deretter legge ved fil..
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 27. februar 2012 fikk ordna det opprettet likså godt et nytt emne
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 27. februar 2012 #15 Skrevet 27. februar 2012 oki, jeg har prøvd å teste med EL tester før, og aldri fått positive utenfor EL. men skal ta en graviditets test til idag, må bare vente på at posten skal komme, bestilte på torsdag, så regner med de kommer idag utrolig kjedelig å vente da Jeg har aldri prøvd EL tester før, men var inne hos en venninne i dag som hadde mange liggende.. Tok to stk som var knall positiv begge to (det gjorde hun også og hun var gravid), gikk på apoteket og kjøpte en a1 test som var så negativ som den kunne bli.. er ikke helt sikker på når IKM er, men i dag er det 30 dager siden første dag i siste mens.. er lettere oppgitt og forvirret her eg sitter... Men du var gravid sant?
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2012 jeg tok en EL-test igår som var knall positiv, og jeg er gravid. kanskje du burde vente et par dager med å teste igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå