lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. februar 2012 #1 Skrevet 26. februar 2012 (endret) Noen som har enten vanlig zapp eller xtra'en her? Har veldig lyst på xtra da jeg aldri gidder å ta med sportsvognen i bilen, men lurer på om den er ustabil siden det er 3 hjul? Reiser til syden om 2 mnd, så trenger uansett en trille som også kan brukes her hjemme. Endret 26. februar 2012 av lillelykkelig ♥ jenten min ♥
Maibaby:) Skrevet 26. februar 2012 #2 Skrevet 26. februar 2012 Jeg har x-tra, synes den er kjempegod, men har kun brukt den hjemme til nå på kjøpesenter o.l. Mn er stabil, gutten min elsker å sitte i den og den er lett og slå opp og ned! Eneste er at den ikke er så liten når en skal ut å reise da sittedelen er ganske stor, vi skal snart til syden så får teste den mer ut da:)
Skoobidoo Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Har den også. Super fin inne på senter og ute på asfalt. Men anbefales ikke på lang tur på ulent terreng akkurat ;-) Hadde den med til syden og det fungerte utmerket!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2012 Takk for svar! Kommer bare til å bruke den på kjøpesenter, småturer til byen og på ferier, ellers bruker vi sportsvognen. Er så utrolig lei av å dra det svære drauget av en sportsvogn inn og ut av bilen for en halvtime på kjøpesenter liksom, hehe..
Honningmelon Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Har den og er fornøyd. Den er kjempebra til sitt bruk. Men, ute passer den nok helst til asfalt. Liker godt at barnet kan sitte mot meg i den. Det var derfor jeg valgte den. Ellers tar den litt plass da, ettersom overdelen ikke kan legges sammen. Men, en bra trille
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2012 Ja, det er akkurat derfor jeg har valgt den også, Honningmelon. Kunne aldri falt meg inn å kjøpe en forovervendt vogn da snuppa er som hun er, like greit å ha valget
Honningmelon Skrevet 26. februar 2012 #7 Skrevet 26. februar 2012 Ja, jeg liker best å ha de mot meg når de er såpass små. Hun sitter kjempe godt i den da. Tror jeg aldri har hatt en vogn som en unge har sittet så godt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå