Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig paranoid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart i uke 9. Har ingen symptomer. Har selv tatt en graviditetstest, legen har bekreftet jeg er gravid.

Men nå innbiller jeg meg at jeg kanskje ikke er gravid. INGEN symptomer??????

UL om 8 dager. Spent på om det finnes en spire

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lisse_01! Jeg hadde det likedan, fikk se UL hos legen i uke 12 og da virket alt mye mer virkelig:-) bare gled deg til å se den lille, da vil du ikke være i tvil!

Skrevet

Ingen symptomer her heller,kun mer kviser. Var på ultra i uke 12 og der var det en liten en:) Tror en ikke hører så veldig mye om "oss" som ikke har symptomer i svangerskapet,vi har jo ikke noe å klage på:)

Skrevet

Jeg har også lite symptomer, sist var jeg så inmari kvalm, og denne gangen knapt i det hele tatt, kan hvertfall ikke sammenlignes! Sliter litt med å tro at dette skal gå bra, men kanskje også fordi at jeg liksom ikke kan tro at vi skal være så heldige to ganger på rad!?

Skrevet

Tusen takk for svar dere. Nå ble jeg veldig mye roligere :) nå kan jeg sove godt. Redd jeg var unormal:)

Skrevet

jeg har foresten sett nurket med bankende hjerte på ul, så vet at alt ser bra ut foreløpig:) skal på første svangerskapskontroll til torsdag hvor det også skal tas ul, så vi gleder oss til å se!

Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også. 8 uker i dag. Hadde ingen symptomer sist svangerskap heller så noen er bare heldige! Føler meg ikke gravid i det hele tatt! Men masse kviser!!vi må bare tenke at vi er super heldige!også får vi sikkert alt mot slutten:-)

Skrevet

Lite symptomer her også.. Kun litt mer trøtt kanskje en vanlig, litt små såre nipler kanskje. Hadde lite symptomer sist også, kun litt ømme pupper men husker ikke om det kom senere eller ei. Ble kvalm litt sånn innimellom rundt uke 8 til 13-14 ca. Også reagerte jeg med brekninger på type lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...