Gå til innhold

Pris bryllupsfest på Villa Malla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har har hatt selskapet der og aner hva det koster? Var dere fornøyde? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Kan ikke svare på det du spør om, men jeg var der i fjor sommer. Og det var helt dødt der, det så så shabby ut der og det eneste det ene menneske som jobbet der kunne selge oss var en kopp vanlig svart kaffe og en pinneis. Så jeg trur jeg hadde tatt en tlf til dem om du går med ønsker om å holde fest der. Er jo mye mulig det er annerledes der nå, for jeg blei paff :/

Skrevet

Shabby? På Villa Malla??

De har lunsj fra 12-15 og middag fra 16 og utover.

Aldeles ikke shabby der.

I lav sesong er det 1050 kr pr per inkl vin til maten. I høysesong er det 125 000 for å leie inne inkl terasse på sørsiden. Det inkl mat og vin for inntill 110 pers. Eller så kan du ha selskapet i partyteltene utendørs. Det koster 1050 per pers. Ta en telefon dit og prat med de som jobber der.

Det er helt fantastisk nydelig der ute.

Men vit at det er buffet der. Ikke a la carte

Skrevet

Jo i fjor sommer var det faktisk det! Vi troppet opp et helt følge fordi vi hadde kun hørt skryt og ros om både stedet og maten. Gledet oss til buffett som vi hadde lest om på nettsiden. Må ha vært noe rart der da...Jeg så det jo med mine egne øyne :)

Skrevet

hm så rart. Jeg har vært der mye og aldri opplevd noe shabby.

Men klart, det kan jo ikke være fullt der hver dag, og noen ganger stenger de stedet hvis det skal være bryllup der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...