lykke73 Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Vi har jo prøvd egentlig siden vi fikk minstemann, i hvert fall har vi ikke gjort noe for å forhindre at jeg skal bli gravid. Har vel vært gravid 3 ganger, men mistet. Nu har jeg ikke vært gravid siden i juni, så nu håper jeg... Hadde el for ei uke siden og vi hadde sex rundt el flere dager... Så nu håper jeg at det klaffer, får se i slutten av neste helg... Har så veldig lyst på en liten til før det blir for sent, har jo rukket å blitt 38 år nå...
lykke73 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2012 Hallo, vet ikke om jeg tørr å slippe gleden løs, men i dag fikk jeg en svak strek på testen:-) så får tiden vise om den vil klore seg fast eller ikke. Kjenner det river en del der nede, men det er vel ganske vanlig?? er det flere her som er blitt gravid nettopp?
Grynet:) Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Hallo, vet ikke om jeg tørr å slippe gleden løs, men i dag fikk jeg en svak strek på testen:-) så får tiden vise om den vil klore seg fast eller ikke. Kjenner det river en del der nede, men det er vel ganske vanlig?? er det flere her som er blitt gravid nettopp? Hei Jeg testet positivt forrige helg! Jeg har ikke turt verken å melde min ankomst til 1. tri eller slippe jubelen helt løs.. Men håper veldig at det skal gå bra denne gangen!
lykke73 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2012 Ja, denne gangen har jeg ikke lyst å prate så mye om det. Men jeg håper i det lengste at det skal gå bra. Det er ei spennende tid vi går i møte. Jeg våkner så tidlig å får ikke sove, så er jeg trøtt resten av dagen... Hvis det er bare det jeg skal plages med så skal jeg ikke klage... Nei, må bare ta tiden til hjelp, så får en se om det går bra eller ikke.... Håper:-)
lykke73 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2012 Hallo Grynet, hvordan går det med deg? Her blir testene bare sterkere og sterkere.. Skal ringe sykehuset i dag og høre om det er noe annet jeg kan gjøre for at det skal gå bra denne gangen....
lykke73 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2012 Ja, da har jeg fått pratet med gyn. De sa jeg skulle ta de tabelettene jeg har fått foreskrivet om jeg skulle bli gravid. De heter Lutinus og jeg skal ta de vaginalt 3 ganger om dagen til i slutten av uke 10. Jeg skal også komme på en tidlig ultalyd om vel 14 dager.. Det er spennede - håper at det går vår vei denne gange:-) Ha en fin dag alle sammen.-)
Grynet:) Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Hei! Jeg så ikke tråden igjen før nå. Hos meg blir også testene sterkere og sterkere. På strimmeltest for noen dager siden ble teststreken knallrød før kontrollstreken jeg har bestilt UL fredag før påskeferien, er da ca 8+2. Håper det vil gi meg litt ro i sjela.. På CB digital med ukeindikator har svarene fulgt ukene til nå. Jeg tar en liten dose progesteronkrem på huden hver dag, det skal styrke kroppens evne til å beholde graviditet. Ellers prøver jeg å ikke bekymre meg, hehe
Nilla43 Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Hei, sniker meg så vidt inn her jeg også.. Testet positivt i dag tidlig - er 5 uker nå. Tør ikke håpe så mye - blir spennende uker :-)
lykke73 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2012 Å kor artig Nilla43. Ja her syns jeg det gÅr bare bra, føler meg rolig og avslappet. Jobber fullt og syns det gÅr bra enn sÅ lenge. De andre svangerskapene har jeg vært fullt sykemeldt helt fra starten for Å se om jobben hadde innvirikning. men tror heller at det er i hodet det sitter at man ikke tenker for mye pÅ det. Føler jeg fÅr det til denne gange.. Er nÅ kommet meg 5+4 i dag, nu er det ei uke til jeg skal til sykehuset pÅ UL. SÅ det blir spennende Å se om de ser noe:-)
guggu Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Så bra det blir flere av dere her inne :-) Jeg hadde utslag på eggløsningstest for 3 uker siden, og etter det ingen mens og heller ingen utslag på test.... Huff det er kjedelig..... Men følger litt med dere- det er jo oppmuntrende lesing :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå