hennipenni Skrevet 27. februar 2012 #26 Skrevet 27. februar 2012 puppene er superømme en dag å ikke like ømme neste dag..dette gjør meg nervøs.. noen andre som har symptomer som varierer?? Jeg hadde det litt sånn forrige uke. Da var puppene super ømme, det var omtrent vondt å ligge på magen om natta, mens nå denne uka er det ikke så ømt, de føles helst bare tunge ut. Tror nok det er helt vanlig at det varierer litt, er jo mye rart som skjer i kroppen det var betryggende å høre..blir jo litt smårar..gravid for første gang etter 14 pp Ja, er mye å tenke på og bekymre seg for Sånn er det vel å bli mamma Jeg er også gravid for første gang. Så har lest meg opp en del på ting jeg lurer på osv, greit med internett på trøtte dager i sofaen Ikke minst godt å kunne dele ting med folk her inne på bim!
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 27. februar 2012 #27 Skrevet 27. februar 2012 AnnaT, så kjekt å se seg her! Har lest litt på bloggen din, og synes du skriver så fint.. Jeg er 4+5 og etter en MA og en SA er jeg litt nervevrak hver gang jeg går på do. Da hjelper det med symptomer som ømme pupper, trøtt, mye utflod, og humørsvigninger. Skal på UL om tre uker og håper å se et bankende hjerte:)
B-vepsen Skrevet 27. februar 2012 #28 Skrevet 27. februar 2012 Det er godt å lese at det er fleire som har symptom som eg kjenner igjen. Er gravid i veke 6 no og er veldig nervøs og spent. Har nemleg prøvd i halvanna år og mitt største ønske er at det skal gå bra. Er heilt merkeleg i magen, kjennest ut som om blæra mi er konstant full og at noko trykkjer på den heile tida. I tillegg er eg oppblåst og ekkel i magen. Har også stikkingar både i høgre og venstre side, det varierer. Og brystene er superømme. Gler meg til dei første 12 vekene er overstått, trur skuldrane kjem litt lenger ned då:-)
anna t Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #29 Skrevet 27. februar 2012 AnnaT, så kjekt å se seg her! Har lest litt på bloggen din, og synes du skriver så fint.. Jeg er 4+5 og etter en MA og en SA er jeg litt nervevrak hver gang jeg går på do. Da hjelper det med symptomer som ømme pupper, trøtt, mye utflod, og humørsvigninger. Skal på UL om tre uker og håper å se et bankende hjerte:) Snuppa! Så hyggelig å høre. Blir jo helt gal i hodet, prøver å skrive meg litt ut av det. Vet hvordan du har det med de do-besøkene altså, det er et mareritt. Denne gangen er det vår tur Dere andre: når jeg startet denne tråden så hadde jeg jo ingen symptomer. Men i dag har jeg fått ganske vondt i magen, og da hjalp det veldig godt å lese gjennom det dere har skrevet. Viktig å minne seg selv på at det er helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå