Kajoon Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Hei, jeg har ingen symptomer. Kun veldig smerter i magen noen ganger(som menssmerter) gjør veldig vondt, kan det være noe galt? Hva med deg?
*oktobergutt 12* Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har det samme som deg.. vonde menssmerter og litt stikkinger på den ene siden. Kommer og går... Det er nok helt normalt, livmoren som vokser Jeg er 6+2 nå...
Kajoon Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Okei, selvom jg bare er 4+4? Tenker at jeg skal miste hele tiden:/
*oktobergutt 12* Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Ja jeg har hatt det hele veien... Skal på første legetime + ul til onsdag... er veldig spent! Krysser fingre og tær for at alt er i orden!
Messy + spire Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er 4 + 1 og jeg har også mensensmerter. Mye stikking og det kjennes ut som om noe strekker og tøyer der inne. Kjenner også en del stikking ned mot lysken, spesielt på venstreside.
lille_knirk Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er 4 + 1 og jeg har også mensensmerter. Mye stikking og det kjennes ut som om noe strekker og tøyer der inne. Kjenner også en del stikking ned mot lysken, spesielt på venstreside. Samme er. Jeg er også 4+1, og har hatt menssmerter i 2-3 dager. Noen ganger kommer det skikkelige tak også gir det seg helt. Andre ganger er det mer som mensmurringer...
*Ninnin* Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er 6 uker, og hatt noen slitsomme jobb dager med mye kvalme. Og ekstrem trøtt. Håper det får over snart men er vel akk begynt
hennipenni Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er 5 + 5 og er veldig trøtt, øm i puppene, oppblåst, sulten hele tiden og har mensmurringer og stikninger. Ellers er formen på topp og synes dette er veldig spennende
kaklemor Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 jeg er 5+5 og er trettere , hard mage, oppblåst, har kjent stikninger flere ganger og kjenner det jobbes i magen:) Har fått større pupper og utrolig stive/såre nipler
LotteM Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er ca 5 uker på vei og vært veldig svimmel og trøtt! Sover utrolig godt om nettene:)
mammas skatter <3 Skrevet 26. februar 2012 #12 Skrevet 26. februar 2012 her er d småkvalme/uvellhet som kommer å går. ømme brystvorter. ser ut som brystene har forandret seg litt. litt murringer i magen. tissetrengt på natta. og veldi trøtt å sliten. er 5+5 eller noe slik. litt usikker på termin.
Vinterblomst Skrevet 26. februar 2012 #13 Skrevet 26. februar 2012 jeg er 5 uker idag. har vært veldig øm i brystene, vært sykt oppblåst men det er bedre nå.,tendenser til kvalme men ikke plagsomt. hatt mye magesymptomer som tyngdefølelse over skambenet og stikninger i hhv venstre og høyre side. Alt normalt:-)
anna t Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2012 Oi, her var det mange Jeg er 5+1 i dag, og merker ikke så mye egentlig. Har en litt rar kriblende følelse i puppene i dag, som jeg kjenne igjen fra jeg var gravid med datteren min. Føles så rart at dette store man opplever gjør så lite ut av seg
Vinterblomst Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 ja det er snedige greier :-) jeg har ikke noen fra før og er litt engstelig,men prøver¨å tenke bare positivt.det var rundt denne tiden det gikk galt for 3 år siden.men jeg er sunnere å gladere nå så håper å tror at det går bra!!
Celcius73 Skrevet 26. februar 2012 #16 Skrevet 26. februar 2012 Menssmerter som kommer og går er helt normalt gjennom første trimester, og grunnen er at livmoren vokser og strekker seg.
Gravid1991 Skrevet 26. februar 2012 #17 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er 5+1 og har "mens smerter", litt trøttere enn ellers og veldig oppblåst mage + veldig dårlig i magen.. Har også blødd neseblod 2 ganger. Noen av dere som vet når man kan dra på tidligst ultralyd?
Jente+Oktoberbarn Skrevet 26. februar 2012 #18 Skrevet 26. februar 2012 6+0 i dag Har vekslende hard/løs mage, stikkinger/menssmerter, oppblåst, stikkninger i brystene, trøtt og småkvalm. Akkurat som når jeg gikk med datteren min:) Spennende! Bare håper jeg ikke blir like kvalm som sist :S
*oktobergutt 12* Skrevet 27. februar 2012 #19 Skrevet 27. februar 2012 Da har kvalmen min kommet for fullt... er ca 6+4 i dag. Sliter med å spise, drikke... ingenting som frister.... Håper ikke dette vil vare alt for lenge..........
Klikk Skrevet 27. februar 2012 #20 Skrevet 27. februar 2012 Kvalmen har meldt seg her også. Får i meg veldig lett mat som loff eller frokostblanding...
*oktobergutt 12* Skrevet 27. februar 2012 #21 Skrevet 27. februar 2012 Riskaker og salt kjeks... Ikke mye næring akkurat... får håpe det gir seg litt utover kvelden...
lilleluli Skrevet 27. februar 2012 #22 Skrevet 27. februar 2012 er 4+4 i dag å har tidvis "menssmerter" og strekke smerter når jeg nyser eller hoster..puppene er superømme en dag å ikke like ømme neste dag..dette gjør meg nervøs.. noen andre som har symptomer som varierer??
hennipenni Skrevet 27. februar 2012 #23 Skrevet 27. februar 2012 puppene er superømme en dag å ikke like ømme neste dag..dette gjør meg nervøs.. noen andre som har symptomer som varierer?? Jeg hadde det litt sånn forrige uke. Da var puppene super ømme, det var omtrent vondt å ligge på magen om natta, mens nå denne uka er det ikke så ømt, de føles helst bare tunge ut. Tror nok det er helt vanlig at det varierer litt, er jo mye rart som skjer i kroppen
lilleluli Skrevet 27. februar 2012 #24 Skrevet 27. februar 2012 puppene er superømme en dag å ikke like ømme neste dag..dette gjør meg nervøs.. noen andre som har symptomer som varierer?? Jeg hadde det litt sånn forrige uke. Da var puppene super ømme, det var omtrent vondt å ligge på magen om natta, mens nå denne uka er det ikke så ømt, de føles helst bare tunge ut. Tror nok det er helt vanlig at det varierer litt, er jo mye rart som skjer i kroppen det var betryggende å høre..blir jo litt smårar..gravid for første gang etter 14 pp
Mrs.Steel Skrevet 27. februar 2012 #25 Skrevet 27. februar 2012 Jeg er 4+1 i dag og er supertrøtt. Føler jeg går i koma. I tillegg har jeg endel stikking/murring i magen. Ikke noe kvalm enda, men er mer sulten enn normalt og om jeg ikke spiser føler jeg meg litt uvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå