Gå til innhold

jeg vet at barnet er hans, men han vil ikke tro meg pga rykter..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er en jente på 18 år og jeg er i uke 24 , venter en liten gutt

25 juli . jeg gleder meg masse , og har det kjempe bra ,

det eneste er at jeg gjerne vil dele disse gledene med barnefar.

men barnefar tror ikke at guttungen er hans, nettopp fordi

det er en eks veninne av meg som har gått rundt med skrøner

om at jeg har ligget med så mange mens det var slutt.

det har jeg altså ikke, jeg har ligget med en , det var med kondom og han kom ikke og fikk heller ikke stå pga for mye alkohol inntak, desutten var dette 2 mnd før jeg ble gravid.

mammaen hans prøver også og overbevise han om at han ikke er faren ,

og har vel egentlig alltid ødelagt for oss som et par.

jeg syns dette er kjempe vanskelig, jeg får jo ikke bevist dette før litt etter fødselen? . han fortsetter og si " jeg vet jo ikke at han er min" og

" jeg stoler jo ikke helt på det enda" , svært sårende ord og høre.

derfor satte jeg en grense for meg selv at jeg velger og gå igjennom dette alene frem til beviset er lagt på bordet!

handling av klær og møbler,

fødsel , ultralyder og sykehus turer om noe går galt ,

og overhode prat om guttungen når vi er sammen blir ikke aktuellt.

fordi det er altfor sårende og høre disse ordene hver bidige gang det

er noe som dreier seg om guttungen.

er dette riktig av meg ? . jeg vet selv at han ikke ville tatt noe særlig del i det uansett, men jeg håper han angrer når han ser sønnen sin første gang , angrer på at han ikke tok del i det. . men jeg trenger og gjøre dette for min skyld akkuratt nå. han reagerte ikke særlig da jeg sa det heller.

men når kommer svar på farskaps testen ?

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

etter tatt blodprøve tar det ca 1 til 2 uker :) jeg synes du tenker riktig. hold han utenfor å ikke bry deg. det er han som vil trege etterpå ikke du :) å de viktigste nå er at du har det bra, da trenger du ikka ha folk i livet ditt som får deg til å bli trist å såret...

Huff, dette er veldig trist å høre. Jeg er i en lignende situasjon som deg. Jeg og eksen hadde vært sammen i to år da jeg fant ut at jeg var blitt gravid. Vi bor for tiden i ulike byer, og jeg skulle flytte til han. Men da jeg ble gravid så ville han ikke det lengre, og tror ikke på at jeg er gravid engang. Og han er 31 år!!! Han sa at han ikke ville ha mer med meg å gjøre, så ok, da får jeg ta UL, svangerskapskontroller, fødsel osv uten han. Det ER hans tap. Vi er sterke kvinner, og vi har masse fint og se fram til. Vi må bare prøve å nyte svangerskapet så godt vi kan. Du har gjort helt riktig. Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...