Gå til innhold

Gjeeeesp... Flere som sliter med å sove?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste tiden virkelig slitt med søvnen.. Jeg sovner, men våkner kort tid etter pga ubehag/smerter som ligner litt på mensmurring bare litt vondere... Jeg våkner ca hver time av dette, å da må jeg stå opp for det kjennes ut som jeg må tisse,men det må jeg egentlig ikke.. Jeg er i dag 39+3 så det er ikke lenge til termin heldigvis.. Er det vanlig å ha disse smertene/ubehaget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med søvnen selv :( er 39+0 i dag. Jeg sovner, men våkner gjerne i 03-tiden (av ingenting) og må opp av senga. Legger meg på sofaen og ser på "Friends". Det er det som stort sett funker for meg. Jeg har ingen smerter/ubehag, kun strevsomme kynnere all day/all night... Kanskje du har maserier? Dette er ikke kynnere, men heller ikke ordentlige rier. De er bare plagsomme og fører ikke til noe modning/åpning.

Forrige fødsel våknet jeg bare tidlig en morgen 1 uke før termin og hadde kraftig mensvondt i ryggen. Skjønte at her skjer det noe snart, he he! :)

Vi er snart i mål!!!

Skrevet

Signerer jeg og:-) våkner av mensmurringer, opp og tisse osv. Får sove litt mer kontinuerlig fra 5-9 ca, og det er luksus :-) er 39+5. Vi er snart i mål :-) :-)

Skrevet

Jeg har i den siste tiden virkelig slitt med søvnen.. Jeg sovner, men våkner kort tid etter pga ubehag/smerter som ligner litt på mensmurring bare litt vondere... Jeg våkner ca hver time av dette, å da må jeg stå opp for det kjennes ut som jeg må tisse,men det må jeg egentlig ikke.. Jeg er i dag 39+3 så det er ikke lenge til termin heldigvis.. Er det vanlig å ha disse smertene/ubehaget?

det kan være tegn på fødsel sier de til meg på sykehuset.

ring føde din å hør med dem, kansje det er rier eller noe harde kynnere.

lykke til

Skrevet

Huff, jeg er bare i uke 30 og sliter noe veldig med søvnen. Våkner hele tida, må på do, har bekkenløsning og skikkelig halsbrann... BLÆH! Og en 2,5-åring som også våkner nå og da. Og som trenger mamman sin på dagtid. ;-)

Kjenner det er lett å syte litt, sÆrlig fordi jeg hadde det letteset svangerskapet i verden med førstemann.

Ingen kvalme, gikk opp bare 7 kilo, ingen plager av noe slag pog en kjempelett fødsel.

Nå syns jeg ALT er pes, og er kjempelei. :-)

Men men. Vi vil jo at jenta vår skal få søsken, og det blir jo fint når baby endelig kommer!

Får trøste oss medat vi får "øvd oss" skikkelig på ikke å sove sammenhengende.... Dissa babyene har det med å vÆre våkne om natta!

Lykke til med fødsel damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...