Gå til innhold

Lambi, Lambi tørkerull

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikkje mitt. Her kjøyrar vi ekorn-tørk

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det traff meg rett i hjertet, hard som en ert

Og nå kom det jaggu også en fjert

Gjest sug lut
Skrevet

Hva er ekorntørk, forresten? Stakkars Snipp og Snapp har tydeligvis havna i uløkka.
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det er det dopapiret med ekorn på pakken. Husker aldri hva det heter

Skrevet

Vakkert. Hvor blir det av lambilamfotokonkuransen?

Gjest sug lut
Skrevet

Vakkert. Hvor blir det av lambilamfotokonkuransen?

Forklar deg. Det demrer noe langt baki hodet fra tidlige BIM-dager, men hva var det igjen, dette lammegreiene?
Skrevet

Forklar deg. Det demrer noe langt baki hodet fra tidlige BIM-dager, men hva var det igjen, dette lammegreiene?

Å, det vet jeg ikke noe om. Tenkte bare sauebønner også hadde behov for å vise frem "unga" sine?...

Gjest sug lut
Skrevet

Å, det vet jeg ikke noe om. Tenkte bare sauebønner ogsÅ hadde behov for Å vise frem "unga" sine?...

Fnis, hvordan serverer du sauebønner? Klipper du dem først?
Skrevet

Mokkabønner og sauebønner.

Denne siden er ikke politisk korrekt.

Skrevet

Jeg har brukt Lambi når jeg har sluppet noen bønner, men det er kanskje mer logisk at det egentlig er for at sauene skal tørke seg i sauestumpen når de har sluppet sauebønnene sine?

Skrevet

Åh, nei, er den ikke politisk korrekt? SÅ egner ikke dette seg heller:

Lambi, Lambi tørkerull

er for sauer full av ull.

Tørker sauens rumpehull

etter bondens gjensynsknull.

?

Skrevet

Med klikkeventil faktisk....

Nå fikk jeg den reklamen om hu gamle dama som var på utkikk etter Skrivemaskin med" kulehode og rettetast":)

Skrevet

Haha, jeg ler! Vi har faktisk valgt ut den krana til badet i nyehuset, dog uten hånddusj. Men med klikkerventil, den var grådig grei nemlig! Hånddusj ved dassen gir meg barsel-assosiasjoner..

Gjest amandine
Skrevet

Assosiasjoner meg her og der, hadde du bare visst hvor supert det funker hadde du ikke ledd! For iallefall noen av oss som har født blir man aldri seende helt fløyelsglatt ut lenger, unnskyld detaljene, og man blir faktisk mye renere med vann enn med papir.

Dessuten er det kongelig fint å slippe den helsikes dokosten! Nå vasker jeg nemlig doen med varmt vann fra hånddusjen, og det gjør jeg flere ganger om dagen fordi det er så inne i granskauen mye unger og annet som bruker fasilitetene her. Alt som heter dokoster er bannlyst til eklehimmelen og slipper aldri mer inn i huset.

Fra spøk til revolver, hvis du først har valgt dette armaturet synes jeg du skulle ombestille og få en med hånddusj.

Og klikkventil? Mye bedre enn løs propp!!

Skrevet

Hmmm.. Gode argumenter her. Dokoster er jo faktisk skikkelig ekle.

Gjest amandine
Skrevet

Ja, har jeg ikke alltid sagt at jeg vet best, kanskje? Hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...