Gå til innhold

Kjenner liv i uke 11, fantastisk!!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3 gangs gravid, aldri kjent det så tidligføe, men den leanusen/fiskehalen som jobber på innsiden er hærlig å kjenne, andre som khenner det??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 18 nå, men kjente fiskehalen/sommerfuglvingene i uke 11:) LYKKE!

Jeg er 2.gangs gravid.

Skrevet

so arti og kjenne de so tilig da :) med min første kjente eg liv i uke 15 og enda tidligere 2 gangen so håpa de kjem tileg dinna gangen og :) er snart 9 uker på vei med nr 3 :)

Skrevet

Ja kjempe artig, har ikke kjent før etter uke 16 tidligere, nå gleder jeg meg enda mer:)

Skrevet

er i uke 10. håper eg og kjenne liv snart :) d e så kosli..:) ska til jordmor neste veka.. spent på om eg får hørra hjerte lyd <3

Skrevet

Har lurt litt på om det er det jeg kjenner. Om det var for tidlig. Jeg er 3 gangs gravid, fikk tvillinger sist og husker da at jeg kjente det samme, men trodde dt bare var luft. Men nå kjenner jeg det godt. En fisk som spreller syns jeg forklarte det godt ja :) spesielt etter jeg har spist. Jeg er 12 uker.

Skrevet

Jeg kjente også liv for første gang for et par dager siden, jeg er 11 uker på vei :) Sprøtt å kjenne egentlig, selv om det er sv.skap nr 2 så har det gått litt i glemmeboken hvordan det føltes sist <3

Skrevet

Svangerskap nr 2 her også og jeg mener jeg har kjent det i noen dager men har vært usikker, men i dag så kjente jeg at det virkelig var liv jeg kjente! :D 11+3

Skrevet

håper eg kjenner de tileg eg og :) har jo kjennt livmoren siden uke 6 so de er vel mulig og kjenne kansje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...