Klikk Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Har kommet over den lille kneika at jeg bekymrer meg dagen lang, nyter å tenke på den lille i magen og at jeg skal bli mamma håper dette går veien jeg føler meg som verdens lykkeligste Jeg er GRAVID!!!! :) Måtte bare lufte litt gode tanker Blir fort til at det bare er bekymringene som kommer fram, men tenk hvor heldige vi er
Mamma til snart 4 Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Gratulerer så mye, det å gå gravid er helt supert:)) lykke til:)
Vinterblomst Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 så flott! er du over 12 uker? jeg er 5 idag å er nok litt engstelig ennå;-) men ikke noe overhysterisk :-) er mest tilhenger av positiv tenking.
Klikk Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2012 Nei, er enda i 1 trimester litt usikker på hvor langt jeg er på vei, ca 6- 7 uker. Skal på ul til uka mest sansynlig. Har mistet to ganger før, men har bare fått troa denne gangen
Vinterblomst Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 det hjelper :-) det er en utrolig lykkelig situasjon! gleder meg til jeg ser endringer på magen :-) lykkestøv!!!!!!!!!
Klikk Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2012 Ja, gleder meg!!! sender masse lykkestøv til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå