Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Spurte om dette før en gang, men da var jeg så sikker på at det ble gutt. Men var på UL igår, og det var visst en jente jeg har i magen! Tar imot alle forslag, men vil gjerne at navnet skal stå litt til storebrors navn!
Suebird Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Olav og Alde Olav og Iselilja Olav og Eialin Olav og Marta Olav og Anna Olav og Lova Olav og Alvine
*Dubsgirl* Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Olav og Mari Olav og Anna Olav og Ingrid Olav og Eline Olav og Elise Olav og Marte Olav og Ada Olav og Eira Olav og Kristin Olav og Petra Olav og Agnes Olav og Henny Olav og Mina Olav og Inger Olav og Alva Olav og Una Olav og Guro
Glajenta ♥ Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Olav er et nyyyydelig navn - og er en av mine favoritt guttenavn! Jeg synes Elise, Ingrid, Agnes, Marte, Eva, Liv, Maria er fine navn som passer fint til Olav.
☆☆☆ Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Du har fått mange fine forslag, synes jeg Margrete var det navnet som falt meg inn..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Aner ikke, men her i huset heter storesøstera til Olav Eline. :-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Ja, mange fine forslag! Noen har jeg allerede tenkt på! Blant annet Anna og Liv(e). Men disse navnene er på en måte "opptatt" i nær slekt. Men er jo så masse andre fine navn også, Ingrid liker jeg veldig godt. Men lurer på om det blir litt for "kongelig" med Olav og Ingrid? HI
Glajenta ♥ Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Ja, mange fine forslag! Noen har jeg allerede tenkt på! Blant annet Anna og Liv(e). Men disse navnene er på en måte "opptatt" i nær slekt. Men er jo så masse andre fine navn også, Ingrid liker jeg veldig godt. Men lurer på om det blir litt for "kongelig" med Olav og Ingrid? HI Jeg synes ikke Ingrid og Olav blir for "kongelig". Det er to nydelige, norske navn. Og de passer veldig fint sammen!
inimini Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 Olav og Eira Olav og Emilie Olav og Marie Olav og Ingrid Olav og Marte Olav og Nora Olav og Pia Olav og Marion Likte du noen av disse?
Gjest Antarctica Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Olav og Lina Olav og Elin Olav og Astrid Olav og Trude
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #13 Skrevet 27. februar 2012 Men Ingeborg da? Ingeborg er virkelig fint! Det liker jeg! Og det står allerede på listen HI
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #14 Skrevet 27. februar 2012 Marie og Astrid er også to fine navn! HI
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. februar 2012 #15 Skrevet 27. februar 2012 Olav og Cornelia Olav og Irene Olav og Inger Olav og Sigrid Olav og Agnethe Olav og Stine Olav og Magni Olav og Oda Olav og Ragnhild Olav og Asta Olav og Berit Olav og Brit Olav og Nina Olav og Helene Olav og Ingvild Noen av disse som falt i smak?
Gjest Kosognuss Skrevet 27. februar 2012 #16 Skrevet 27. februar 2012 Spurte om dette før en gang, men da var jeg så sikker på at det ble gutt. Men var på UL igår, og det var visst en jente jeg har i magen! Tar imot alle forslag, men vil gjerne at navnet skal stå litt til storebrors navn! Olav og Agnes Olav og Astrid Olav og Karen Olav og Ingrid
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #17 Skrevet 28. februar 2012 Olav og Cornelia Olav og Irene Olav og Inger Olav og Sigrid Olav og Agnethe Olav og Stine Olav og Magni Olav og Oda Olav og Ragnhild Olav og Asta Olav og Berit Olav og Brit Olav og Nina Olav og Helene Olav og Ingvild Noen av disse som falt i smak? Asta er et navn jeg ikke har hørt så mye (har hørt åsta/åste). Spesielt, men tror jeg liker det! Ellers mange fine navn, men mange som er opptatt gitt...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 Olav og.... Agnes Anna Elise Synne Synnøve Sigrid Guro Ylva Alva Vilde Maria Tuva Ida Marte Solveig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå