Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Det er så nydelig vær ute og her sitter jeg inne med minstejenta som absolutt burde vært ute å leka i snøen! Men har sånn bekkenløsning at jeg kommer meg ikke ut med hun Får så vondt inni meg, men vi leker og koser oss inne også da... Heldigvis er det ikke lenge igjen til babyen kommer og jeg kan "få tilbake det gamle liv" igjen =)
Katta_ Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg ligger inne med svangerskapskvalme, så har dårlig samvittighet ovenfor jenta mi, jeg også. Jeg velger å tro at det går fint, så lenge hun har det fint inne, noe de som regel har
Nurkfrid Skrevet 26. februar 2012 #3 Skrevet 26. februar 2012 Tror også at barna har det bra med oppmerksomhet fra mamma, enten det skjer ute eller inne. Kan også godt tenkes at hun skjønner noe er annerledes nå som du er gravid. Utrolig hva barn får med seg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Og jeg har dårlig samvittighet fordi vi har hatt vinterferie i 1 uke nå og kun vært ute her å lekt,eller ungene (de er 4,5 og 6,5 år gamle) har lekt jeg har sittet å sett på...Har liksom ikke ork til å finne på noe med diger mage,kynnere og bekkenløsning ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå