Gå til innhold

ul igår, venter ...

Anbefalte innlegg

ei jente:) har en gutt fra før, så dette blir morsomt (men hadde blitt like glad for gutt også! men synes det er litt stas med en av hver). var så sikker på at det var gutt selv, så vet ikke helt om jeg tror det helt enda;)

alt var iallefall fint på ul med baby:) fikk tatt ekstra titt da det var med student:) fikk også tilbud om ny ul om en mnd , pga opplæring av studenter - kunne ikke takke nei til det:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143912882-ul-ig%C3%A5r-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ei jente:) har en gutt fra før, så dette blir morsomt (men hadde blitt like glad for gutt også! men synes det er litt stas med en av hver). var så sikker på at det var gutt selv, så vet ikke helt om jeg tror det helt enda;)

alt var iallefall fint på ul med baby:) fikk tatt ekstra titt da det var med student:) fikk også tilbud om ny ul om en mnd , pga opplæring av studenter - kunne ikke takke nei til det:)

Gratulerer<3

Grattis!! Så du selv at det var jente? Jeg har tre gutter, og var sikker på dette og var gutt, men jordmor var helt sikker på at det var jente! De andre gangene har jeg sett det var gutt før de har sagt det. Men denne gangen så jeg liksom ikke noe, ikke engang når ho pekte på de tre strekene.

Endret av 3 prinser prinsesse på vei

Grattis!! Så du selv at det var jente? Jeg har tre gutter, og var sikker på dette og var gutt, men jordmor var helt sikker på at det var jente! De andre gangene har jeg sett det var gutt før de har sagt det. Men denne gangen så jeg liksom ikke noe, ikke engang når ho pekte på de tre strekene.

Jeg hadde først jentefølelse, men da UL nærmet seg fikk jeg en enorm guttefølelse. Jordmor spurte hva jeg trodde det var, og da svarte jeg ganske sikkert en liten gutt. Da sa hun "kan ikke si meg enig i guttefølelsen din altså, her er det kun kjønnslepper å se" så viste hun meg de tre strekene :) Fikk også bilde av de.

Tror du kan være veldig sikker om jordmor så de :) De tar vel mer feil om de tipper jente pga de ikke ser en penis. Da kan det jo være at babyen bare gjemmer kjønnsorganet sitt.

Jeg klarte ikke la være å bestille 4d ultralyd for å få det bekreftet :) skal dit på tirsdag :) jeg fikk ikke bilde av det, og angrer så på at jeg ikke spurte om å få det. Men jeg spurte om ho var sikker flere ganger og ho sa ja, og viste oss det flere ganger :) var dn utrolig rar følelse når jeg var så skråsikker på gutt, men fantastisk med en liten tulle etter tre gutter :)

Annonse

Hun viste oss kjønnsleppene - og de tre strekene (sier karen.. jeg husker ikke det jeg... for jeg fikk bare ikke helt til å tro det, som sagt). Hehe. Men joda, var jo ikke likedan som hos sønnen, så må nok kanskje bare tro det etterhvert ;)

(Men har hørt om så mange som har fått beskjed om jente, men så kom det gutt i steden... så man skal jo aldri være helt sikker...?)

Har vært på 4 d i dag :) klarte jo ikke la være, og fikk bekreftet at det er jente, ingen tvil. Fikk bildebevis i 4d og ser det selv :) han viste meg de tre strekene i 3D og, men synes det var vanskelig å se. Fikk med DVD med bilder og film. Blir så fascinert av 4d bildene, helt fantastisk. Og han jeg var hos er så utrolig flink. Så NÅ er jeg sikker, det var deilig å få det bekreftet. Lykke til med tulla du og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...