lillefrø. Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Er 33 uker på vei, har hatt bekkenlåsning fra uke 20, går til kiropraktor for dette. Låsningen og smertene i rygg har så å si avtatt, går derfor bare til kiropraktor hver tredje uke. I snart to uker har jeg følt meg støl helt nederst i magen, rett over symfysen. Det gjør vondt når jeg går, bøyer meg og når jeg skal reise meg opp fra sofaen. Nå har jeg så sinnsykt vondt at jeg nesten ikke klarer å gå og ta på meg skoene. Jeg vet den lille har ligget med hode ned siden uke 28. Har hun festet seg eller er det bekkenløsning/symfyseløsning? Skal til jordmor neste uke, men lurer på om det er andre som har hatt det sånn?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Eg skjenner litt til bekkenløsningen min av og til, og da er det slik som du beskriver, vondt i lysken (og nedover låra).. Når det er på sitt verste greier eg nesten ikke reise meg opp ifra stol/sofa/seng. Vondt og bevege meg, men så blir smerten litt bedre etter å ha gått og bevekt meg litt.. Slik skjenner eg min bekkebløsning ivertfall. Kansje ikke direkte svar på det du lurer på, men kan jo samenlignes litt.. Lykke til videre :-) noe godt er det ivertfall ikke
fru mamma Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 satt å lette etter noen som hadde det slik som deg. Jeg har det slik. Er i uke 29, hatt bekkenløsning siden uke 9. nå har jeg slike smerter som du beskriver nederst i magen. var usikker på om det hadde noen samenheng med bekkenløsningen. Skikkeli øm og støl. kjennes ut som en kraftig gangsperre. er verst når jeg har ligget og skal reise meg opp. Er ubeskrivelig vont!!!!
Mamma&skatt Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 er 37 + 3 i dag og har også hatt det, men nå begynner det å bli mye bedre, kjenner det kun når jeg skal opp på toalettet om natta. har tenkt at det kan være hodet til babyen som presser på/utvider, men aner ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå