Gå til innhold

Hvor mange forsøk før positiv test ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mener du første ivf? eller frozen embryo?jeg ble gravid ved første ivf men tredje frozen embryo som var de siste i friser..jeg begynte å lete etter informasjon på data om hva jeg kunne gjøre annerledes etter 2 mislykket embryo insetting og fikk mye god råd på MF(medhelp forum) hvor de sa at jeg kunne bruke baby aspirin (i norge heter det Albyl) og jeg ble gravid,,så jeg har stor tror på albyl og kommer til å bruke det neste gang ved søsken forsøk

Vi var heldige og lyktes på første ivf forsøk. Skal ha frys nå, er litt pessimist, men hadde vært fantastisk om vi er like heldige denne gang...:-)

Synd du fikk negativt denne gang, håper spira sitter ved neste forsøk:-)

Annonse

Lyktes på første ICSI. 17 egg ut, men bare 3 befrukta. 1 ble satt inn og 1 fryst ned. Det siste hadde ikke god nok kvalitet.

Hadde nesten slått fra meg at det skulle bli noe med den dårlige uttellinga med eggene, men nå fantaserer jeg om at lillebror/søster til babyen ligger i frysa og jeg blir tobarnsmor uten å måtte gjennomgå ny hormonbehandling. Er 38+2 i dag..

1. graviditet ble etter 1 ICSI og 3FER

2. graviditet kom etter 3 FER

3. graviditiet kom etter 1 ICSI - kan si jeg ble sjokka da det satt på første forsøk denne gangen :-) Så nå håper vi at vi skal bli 3barnsforeldre i november :-)

Lykke til videre i prosessen. Det kan ta hardt på, men belønningen er stor!

Har hatt 2 fersk, 2 frys og et til fryseforsøk hvor jeg ikke kom til innsett (ble avbrutt før på grunn av follikel).

Blitt gravid 1 gang, mista mellom uke 5 og 6. Og en kjemisk.

Håper du lykkes snart, husker du ble gravid uka før meg eller noe sånt. Det gikk inn på meg da du mistet.

Og selvfølgelig lykke til dere andre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...