Gå til innhold

Tips til sår hals tas i mot...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tips/kjerringråd funker for deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ren aloe vera gele, svelger saaaakte en halv teskje og prøver å ikke svelge så mye de neste minuttene slik at det får smurt og godgjort seg i halsen.

Det smaker dritt, menfungerer fint for meg ihvertfall - da er det dsom regel over ganske raskt.

Skrevet

hjelper aloveragel mot hoste?Hvor kjøper du den aloveragelen? hva slags type alovera er det.

Skrevet

Varm melk/te med honning...

Egentlig så er det honningen som er bet. dempende. Og kulde(kald drikke) er jo logisk nok mer lindrende en varm (får blodårer til å trekke seg sammen, og demper hevelse)...

Men det smaker godt da.. ;)

(og gurgling av wiskey kan drepe noe bakterier... anbefales ikke hvis gravid..hehe ;) )

God bedring! :)

Skrevet

Kaldt vann med masse presset sitron, grønn te (intense mint er absolutt den beste på smak), ricola og skjerf (til og med på natten).

Skrevet

vademecum, munnskylle vann.. det beste for sår hals.. har alltid dette i hus... hjelper fort og tar alt av baselusker i halsen.. gurgle dette 3 ganger om dagen... lykke til

Skrevet

Hei og takk for flere svar! Det med aloe vera får jeg ikke prøvd da jeg er allergisk, hehe.

Takk

Hi

Skrevet

Jeg har også vondt i halsen og jeg spiser is :)

God unnskyldning til å spise is synes jeg :D

Skrevet

Honning hjelper, jeg svelger en teskje honning flere ganger om dagen når jeg har vondt i halsen. Honning virker helende og lindrende.

Sitronvann er også bra, sitron er bakteriedrepende.

Om du vil kombinere varmer du opp vann og har i både sitron og honning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...