Gå til innhold

Syden tur i slutten av April, hvor ville dere reist? Kypros, Kreta eller Tyrkia?? Hjelp, må bestille i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det mest stabilt vær på den tiden??? Gran canaria er for dyrt for oss, derfor velger vi ikke det.....

Håper på mange svar og gjerne tips:)

Skrevet

har vært på kreta to ganger de to første ukene i mai. det var kaldt. måtte leie varmeovn. gikk ikke å bade. temp på ml 10-15 grader.

Skrevet

kreta hadde jeg aldri reist til i disse eurokrise tider. tyrkia er bare masete. hadde satset på kypros jeg.

Skrevet

Men værmessig??? Jeg reiser alene med 2 barn og det blir stort sett hotellet vi oppholder oss på, og stranden...:)

Skrevet

Tyrkia! Uten tvil:) Du må ikke finne på å reise til Kreta utenfor sesongen!

Skrevet

Men er det trygt nok/varmt nok i Tyrkia i slutten av April???

Skrevet

Vi skal til kypros i mai, 25 varme der da :)

Skrevet

Finner bra og billig til Tyrki men vet ikke om det er stabilt nok/varmt nok vær...-?

Skrevet

Jeg hadde ikke reist til noen av de stedene i April. Det er ikke særlig der da.Og er du uheldig vil det ikke være varmt nok til å kunna bade engang.

Skrevet

Kypros kommer bedre ut/er varmerer på den tiden enn på Gran canaria står d, stemmer det da...?

Gjest overlord
Skrevet

Du har ikke mulighet til å vente til mai? Været er ikke helt stabilt i april. Dersom dere må reise i april rangerer jeg slik:

Kypros

Tyrkia

Kreta

Skrevet

Noen som vet hvorfor det står at det er 22 i luften, 18 i vannet på Gran canaria, mens det er 23 og 19 på Kypros....? Er det ikke varmere på Gran canaria egentlig da....??

Skrevet

Eller som har erfaring med å reise til Tyrkia, Kypros eller Gran Canaria på den tiden??

Skrevet

tyrkia uten tvil:) har ei venninne som bor i tyrkia, de sitter ute i singlet nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...