En to og tre Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Bruker alltid å spotte nesten en uke før den kommer også, så virker ikke akkurat som om den er på vei heller... Ble avbrutt pga utvikling av follikler og sluttet med progynova samme dag. Gyn sa mensen ville komme til tross for at jeg har måtte brukt progynova til å sette den i gang tidligere. Bør jeg bare vente tålmodig eller ta kontakt med klinikken? Noen andre med erfaringer her? Er så utålmodig og har lyst til å komme i gang igjen!:-P hehe!
dincene Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Likedans her, bare 13 dager sida. Jeg trodde mensen skulle komme tidligere enn etter dei ukene som skulle vaert vanlig men snart skal jeg begynne å tro at det må gå dei 2 ukene som er jo vanlig fra eggløsninga til mens. Og jeg tror ikke det er noe vits med å ringe klinikken. Ikke enda ihvertfall. Hva skal du gjøre? begynne på progynova med en gang? Jeg må visst stå over en månad tror jeg. skjønner ikke hvorfor.... må på ul en av dei første mensdagene for å skjekke om follikken forsvinner... den ventetida og uvistheta er jo værst.
En to og tre Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2012 Ja, må vel bare vente. Arh, det er jo så kjeeedelig!:-P hehe! Får vel bare smøre meg med tålmodighet og håpe mensen kommer til freddan!;-) Skal ringe klinikken 1.dag og så begynne rett på progynova igjen på dag to, viss jeg ikke får annen beskjed når jeg ringer inn da:-) er livredd for at de skal kaste gullegga vi har på frys ved en feiltagelse, i mars er det nemlig gått 5 år siden de ble tatt ut, men klinikken sa det ikke skulle være noe problem siden vi var komt i gang med forsøk i god nok tid i forveien. Men allikevel, tenk om...!:-S Dumt du må vente en syklus før du er i gang igjen, rart det er så forskjellig praksis..
Stjernemagnolia Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 Har hatt ett avbrutt frys/tin forsøk pga uønsket follikel på Rikshospitalet. Dette ble opptaget på dag 10 med Progynova. Fikk mens etter 20 dager fra progynova start. Startet opp på syklusen etter med økt tablettdose. Lykke til
En to og tre Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2012 Takk for svar, Stjernemagnolia Ingen tegn til tanta enda, håper den kommer snaaaart!!! Utålmodig, hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå