Happy H Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Gikk dåke på overtid?? Eg e i uke 37 no.. Og merker absolutt ingen tegn til at fødsel nærmer seg!!! Ingen mensmurring, ingen vonde kynnere, ingen slimpropp, ingenting!!!! Veit d e 3 uker igjen til termin, men burde jo begynt å kjenne anntydning t modning. Hjelper heller ikkje at alle folk sier "d skjer nok noe no snart, du går nok ikkje til termin m tredje mann" Meget utolmodig kan man si;) Tungt å gå gravid m to turbotroll i huset!! Men e jo frisk og rask( bortsett fra klassiske gravide plager som halsbrann,bekken og leggkrampe) så kan vel ikkje klage.
SuperMoM <3 Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg ble satt igang i uke 38+1 i mitt 3. svangerskap. Så jeg juksa i grunnen litt. Skulle derimot tro at det ville skjedd tidligere siden jeg bærte på tvillinger,men neeeh:p
barbalalala Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 Jeg er nå fem dager over termin med barn nr tre... Og har blitt fryktelig lei av alle som har ment at det ikke kom til å gå over tiden denne gang. Sitter nå og kjenner på sterkere kynnere, og håper at noe er på gang. Barna ute og leker med pappaen i det fine været, og orker ikke engasjere meg i så mye.. Gleder meg bare til babyen kommer:)
Happy H Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2012 Jeg ble satt igang i uke 38+1 i mitt 3. svangerskap. Så jeg juksa i grunnen litt. Skulle derimot tro at det ville skjedd tidligere siden jeg bærte på tvillinger,men neeeh:p Ja hvis ikkje tvillinger ein gang vil komme av seg sjøl før termin,må eg bare slutte å håpe!! hihi
Happy H Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2012 Stakkar deg, forstår godt du ikkje orker engasjere deg i så mye då! får håpe kynnerne tar seg opp og d e fødsel på gang!!!! Krysser fingre for deg og innser at d bare e å forberede seg på minst 3uker til som gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå